PT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jevla kommunistfjas Noen som lider av P&R -abstinenser? Virker slik Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 beste jeg har sitt på lenge! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 700kb og modem warning? 700kbs er jo ikke noe saerlig.. skriv 700kbs i parantes saa kan vi velge da for ######. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 700kb og modem warning? 700kbs er jo ikke noe saerlig.. skriv 700kbs i parantes saa kan vi velge da for ######. Jeeeeeeez... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 haha, du er så rå haltan Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) litt feil? Endret 3. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 haha den var dødsrå! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Finn 5 feil (eller 100).. Men for all del jens, all ære til deg som gidder å prøve å forklare det du vil si med ett bilde Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg setter pris på deres forsøk på å utvide nerders almen kunskaper. Men jeg synes dere undertrykker denne gruppen med sosialtutstøtte mennesker ved å prøve å lære dem å åpne en dør, dette er en basis kunskap de fleste tilegner seg i ung alder. Selv om åpningsmekanismen på dører kan by på problemer(noen går utover, noen går innover) er dette et problem de fleste klarer å mestre etter et par forsøk. Jeg synes heller dere burde å lære folk i forumet hvordan klare seg i samfunnet. Ta kontakt med andre mennesker, bestille taxi, lære hvordan en svingdør fungerer osv. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 jevla kommunistfjas ufff. sånt manga fjas liker det ikke.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg setter pris på deres forsøk på å utvide nerders almen kunskaper. Men jeg synes dere undertrykker denne gruppen med sosialtutstøtte mennesker ved å prøve å lære dem å åpne en dør, dette er en basis kunskap de fleste tilegner seg i ung alder. Selv om åpningsmekanismen på dører kan by på problemer(noen går utover, noen går innover) er dette et problem de fleste klarer å mestre etter et par forsøk. Jeg synes heller dere burde å lære folk i forumet hvordan klare seg i samfunnet. Ta kontakt med andre mennesker, bestille taxi, lære hvordan en svingdør fungerer osv. Ta en pølse. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) jevla kommunistfjas Og hva har dette med kommunismen å gjøre? nei, jeg bare tenkte ; "å! jevla unødvendig gif, jevla kult å se fyr prøver å åpne en dør " kommunister pleier alltid å ha lite å gjøre, så offor ikke kommunistfjas? basta! no futher discussion! edit : jeg lider _ikke_ av PR abstinenser Endret 4. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 (endret) jevla kommunistfjas Og hva har dette med kommunismen å gjøre? nei, jeg bare tenkte ; "å! jevla unødvendig gif, jevla kult å se fyr prøver å åpne en dør " kommunister pleier alltid å ha lite å gjøre, så offor ikke kommunistfjas? basta! no futher discussion! edit : jeg lider _ikke_ av PR abstinenser Det er ikke engang flaming å si: IDIOT. Endret 4. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 I AM A IDIOT! men følte du deg truffet ved at jeg sa kommunistfjas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå