hassad Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg har søkt IT utdanning på USN i horten. Jeg har fått tilbud om studie der, men jeg har ikke tenkt å studere i år fordi jeg skal jobbe. Broren min har lyst til å studere IT og jeg lurer da på om jeg kan gi bort mitt studieplass til han hvis han har nok poeng? Er dette mulig? Takk Lenke til kommentar
Patek Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Nei, da går den til neste person som står på venteliste. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Tildeling av studieplassar er basert på karakterpoeng, så med mindre broren din er den nest best kvalifiserte etter deg så er sannsynlegheita lav for at han får din studieplass. Den einaste måten du kan hjelpe broren din på å få eit fortrinn er om du takkar ja til studeplassen og ikkje møter opp slik at det blir ledig restplass som broren din kanskje kan klare å snappe opp. Lenke til kommentar
brbmay Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Dersom dette hadde vært lov hadde alle som fikk 6 i snitt søkt seg inn på medisin og solgt til høystbydende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå