Dingy Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg er ute etter ny mobil, har hatt HTC siden HTC Desire (ca 10 år nå må det nærme seg) og har idag HTC U Ultra. Men HTC har tapt seg, så det er ikke lenger ett alternativ. Valgets kvaler er nå om man skal kjøpe fjorårets "grom telefon" Huawei P30 Pro som er nedsatt til 6.490,- eller årets mellomklasse telefoner (OnePlus Nord, Xperia, Xiaomi). Jeg er ikke interessert i å betale over 10 000,- for en telefon (S20 Ultra, iPhone, osv.), utrolig at noen gjør det, men det er nå greit, det får være deres valg. Nyere kinesiske er egentlig ikke så interessante de heller nå som de ikke får bruke Google tjenester. OnePlus Nord for 4500,- eller P30 Pro til 6500,- ? ? Kamera er viktig(st), deretter batterikapasitet og ytelse (ink. gaming), men lite filmtitting, det har man andre enheter til. Lenke til kommentar
minim Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Jeg er veldig positiv overrasket over Xiaomi etter å ha brukt den i noen dager. Sjekk ut Xiaomi note 10 pro. Middelklasse prosessor, men bra kamera og batteri. Jeg gikk for Note 10 pro. Har igrunnen avskrevet Xiaomi før, men det virker lovende rett og slett. Jeg er sikkert litt biased som nettopp har handlet æ, men les litt om dem. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Xperia 5 til 5000kr hos Elkjøp. Men de har kun i butikk. Så da spørs det vel om de har noen der du bor eventuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Tror jeg hadde gått for årets mellomklasse. 5G er interessant og valget faller da på Oneplus Nord dersom du har Telia siden Telenor ikke støtter hverken 4G eller 5G på Oneplus. Telenor må seriøst skjerpe seg på dette området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå