Ludvig86 Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Hepp! Jeg er på jakt etter en ny dab adapter, siden den som fulgte med bilen aldri har fungert skikkelig. Den som står i bilen nå er av samme type, men av annet merke. Så jeg er litt skeptisk. Men siden sigsrettenneren min er så "dumt" plassert vil jeg helst ha en slik som jeg får skjult. Er det noen som har erfaring med Tiny Audio C10? Eller vet om noe tilsvarende som fungerer? https://www.tinyaudio.no/product-page/tiny-audio-c10 Takker for innspill! Endret 18. august 2020 av Ludvig86 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Om du ikke bryr deg så mye om lydkvalitet så er den sikkert grei. Finnes og noen typer som bare plugges i USB og spiller via den. Det er dog veeeldig stor forsjell på hvor bra det funker. Har montert en slik i en Subaru, og der funker det greit men monterte og i en nyere Ford og der var det helt håpløst. Så burde sjekke ut om din spiller støttes først isåfall. Følger med masse konfigurasjonsfiler men gav opp i forden og kjøpte en vanlig adapter istede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå