reytuo Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg skal på ferie i London og der fins det skjermen av Razer og lurte på blir det da moms\toll når jeg er tilbake i norge. Jeg tenke å ha den som bagasje. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) reytuo skrev (3 minutter siden): Jeg skal på ferie i London og der fins det skjermen av Razer og lurte på blir det da moms\toll når jeg er tilbake i norge. Jeg tenke å ha den som bagasje. En kan handle for < 6000 kroner uten avgifter om det er overnattinger i bildet. Endret 17. august 2020 av Salvesen. Lenke til kommentar
reytuo Skrevet 17. august 2020 Forfatter Del Skrevet 17. august 2020 4 minutes ago, Salvesen. said: En kan handle for < 6000 kroner uten avgifter om det er overnattinger i bildet. den koster mer enn 6000 da må jeg fylle på londons fly stasjon eller? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 reytuo skrev (2 minutter siden): den koster mer enn 6000 da må jeg fylle på londons fly stasjon eller? Om du skal gjøre det lovlig går du på rødt når du returnerer. 1 Lenke til kommentar
reytuo Skrevet 17. august 2020 Forfatter Del Skrevet 17. august 2020 Just now, Salvesen. said: Om du skal gjøre det lovlig går du på rødt når du returnerer. har du en peiling hvor mye det kommer til å koste ekstra? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 reytuo skrev (1 minutt siden): har du en peiling hvor mye det kommer til å koste ekstra? https://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ 1 Lenke til kommentar
reytuo Skrevet 17. august 2020 Forfatter Del Skrevet 17. august 2020 3 minutes ago, Salvesen. said: https://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ men, er ikke toll for hvis jeg skal deklarere den. og jeg slapper toll hvis jeg har den som en bagasje? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 reytuo skrev (2 minutter siden): men, er ikke toll for hvis jeg skal deklarere den. og jeg slapper toll hvis jeg har den som en bagasje? Du skal betale det som kalkulatoren sier du skal betale Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Når jeg jobbet i butikk, så var det flere som kjøpte feks laptoper, hvor de fylte ut et skjema i kassa, som gjorde at de ikke betalte mva da de skulle ta den med til utlandet. Er det samme for England? at man ikke betaler skatt til england siden man tar den med til Norge? Isåfall går man vel kanskje i 0. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Så må man til England om man vil reklamere på produktet.. Svært sjeldent lønnsomt å kjøpe elekronikk i utlandet 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Det er som oftest en dårlig plan å kjøpe elektronikk i utlandet. Det du kan oppleve: -defelt/returvare/ukomplett vare -gammel modell -kopivare -annen standard enn i Norge fx på strømforsyning. -høyere pris enn i Norge -problemer med å få support ved reklamasjon/feil Har snakket med flere som trodde at det var lurt å kjøpe elektronikk i utlandet, men som ble rundlurt. Og å legge elektronikk i innsjekket bagasje er heller ikke særlig lurt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå