Maxma Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 https://www.chatsim.com/personal Har funnet noe som heter ChatSim. Er det noe bra? Noen her som har det eller har hatt det? Jeg bruker veldig mye chat Messenger og Whatsapp for å kommunisere. Da ser ChatSim ut til å vær ett veldig godt alternativ. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 kan være noe om du under ingen omstendighet sender/mottar bilder/video eller bruker noe som helst annet enn nevnte apps. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Men da er vel et vanlig kontantkort til 50kr året bedre alternativ? Lenke til kommentar
QoP Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Jeg har hatt det tidligere. Funker veldig bra om kun sender ren tekst. Det er begrensninger for mottak/sending av alt annet enn tekst. Jeg vil heller anbefale Keepgo, der kjøper du et sim for $49,- da får du med 1GB data som er gyldig i 365 dager, også må du fylle på minst 100MB ($9) en gang i året. Funker i over 100 land. Om du bruker det kun for Messenger og Whatsapp bør det holde lenge. Jeg har hatt det i flere år og er veldig fornøyd keepgo.com (Bruker du denne linken får du 10% rabatt, og jeg en vervebonus: http://keepgo.refr.cc/D9H4LLN ) Endret 17. august 2020 av QoP Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Da kan man jo likegodt bare gå for et norsk kontantkort.. Omtrent samme pris, men med friere bruksområde. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Hva med HDM Connect data-sim? Ca. kr 50 for 1 GB som varer i 14 dager, og kan brukes over hele verden som er oppdelt i tre soner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå