:utakt Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 (endret) Og nå snakker jeg ikke om Staysman eller Baby Shark, slike som irriterer bare fordi de finnes. Men, har du hørt en låt der alt virker å gå på skinner? Det er kult og perfekt, du nyter musikken og så gjør plutselig artisten bare DET?!?? Føkker opp hele låta. Eksempel. Her er Kent med "Max 500". Legg merke til hvordan det bygger seg opp, lag for lag, før det når en deilig "topp" ved 1:20. Men så drar de det NED igjen, den gode feelingen som var på 1:20 kommer aldri tilbake. Arrrgh! Et annet eksempel. Her er en låt av Ayreon. Seks minutter med gromlåt, crescendo i evigheter, og så bare... Stopp? Argggh! Endret 17. august 2020 av :utakt 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 At denne låta er så populær gjør meg helt motløs og tafatt, kanskje den mest irriterende låta de siste 10 år, særlig stemmen. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Ikke min absolutte favoritt av DaBaby, men... Gitaren i bakgrunnen minner litt om låta Friends av Marshmello og Anne-Marie. Til tross for det faktumet, så er ikke denne favoritten min blant låtene på BLAME IT ON BABY. Fra det albumet liker jeg aller best den største hiten hans, ROCKSTAR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå