Gjest d8982...09b Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Jeg har DNB brukskonto, Har også et visa kort som heter sølvkortet: https://www.dnb.no/privat/hverdagsbank/kort/solvkortet.html Ser på vilkår at det koster 295 kr i året. Det jeg lurer på er, om jeg sier opp dette kortet "mister" jeg da brukskontoen til DNB? Er det et krav? Jeg har sendt dnb mail for 2 uker siden, enda ikke fått svar. Noen som har peiling her? Anonymous poster hash: d8982...09b Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Hvorfor poster du som anonym for et slikt spørsmål? Jeg har gjort det i SPV og har fortsatt brukskontoen min der, så regner med det er likt i dnb. Hvor gammel er du? Hvite kort er gratis for alle som er under 34. 1 Lenke til kommentar
Gjest d8982...09b Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Hva er problemet med at jeg poster anonymt? Jeg finner ingen info på siden til DNB om det. Jeg kom over dette: Leverandør *: DNB Bank ASA Markedsområde: Landsdekkende Produktnavn: Leve brukskonto Krav om annet produkt?: Ja Anonymous poster hash: d8982...09b Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Fordi dette ikke er KG. Anonym-funksjonen (mener jeg) bør være forbeholdt folk som er i gjeldskrise eller økonomisk ruin som ikke vil bli gjenkjent eller har helseproblemer som de synes er flaue ol. Det bør ikke være til bruk for helt alminnelige, normale spørsmål. Du svarte ikke på spm mitt, så da regner jeg med at du er eldre enn 34, men er jo bare til å prøve. Det verste som skjer er at du får en tlf som sier at de vil avvikle kontoen din innen x tid. Da har du jo valget med å bestille nytt kort og betale 295 igjen, eller å bytte bank. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Jeg har konto i DNB uten kort. Så det går fint. Har også kundeforhold i Skandiabanken og Sparebank1 uten bankkort koblet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå