bobbyaxelrod Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 (endret) Hei, Har bestilt meg min første gaming pc på over 10 år da jeg ønsker å spille Warzone. Har ikke hatt gaming pc på 10 år, men har spilt litt på konsoll (PS4) og MBP 15” (sverger til CS 1.6) de siste årene. I utgangspunktet bestilte jeg en MBP 16”, men fant ut av at Ipad Pro 12.9 med tastatur dekker behovene for surfing/notater på reise. Har imidlertid bestilt disse komponentene https://buildapc.gg/no/build/hTFmC fra ulike leverandører. Merk: Skjermkortet har jeg fått tak i for 5400,-. Skjermen er ikke optimal, men ble valgt pga. dybden (50 cm) på skrivepulten som står inntil en vegg. Skulle gjerne ventet på de nye Nvidia-kortene som lanseres i september, men fikk helt grei pris på 2070 Super-kortet. Skal egentlig kun spille Warzone og drive med lett bildebehandling på amatørnivå - for ikke å glemme Chrome/Word/Excel ?... Innspill fra en tidligere gamer mottas med takk! Endret 16. august 2020 av bobbyaxelrod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå