AndersT2 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Var innom noen sjapper i Oslo og Ski i romjulen man fant ikke Trackmania noe sted, er det noen som vet hvilken butikker som har spillet inne, så jeg kan kjøpe det i morra? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Beklager krass tone, men hadde du GIDDI å lete litt bedre her på forumet så hadde du sett at det ikke kommer til Norge på en god stund ennå. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er forsatt bare i butikken i Frankrike og England tror jeg, må vente litt lenger hvis du skal få tak i det i butikkene her i Norge. Men du kan bestille over net, som mange har gjort her på forumet. Blir litt dyrere men.. jeg skal vente til det kommer selv. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Dette viser bare hvor viktig distribusjon og avtaler i forbindelse med dette er - det hjelper ikke med verdens beste spill hvis det ikke er å få tak i der man bor. Det er flere 'mindre' titler som har fristet meg såpass med demoen sin at jeg hadde kjøpt de på dagen hvis jeg kom over dem i butikken, men etterhvert mister man interessen og finner noe annet. Bestiller av en eller annen grunn sjelden spill over nett men vurderer å gjøre det med Trackmania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå