Gjest 9d4f6...ffa Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Må si jeg blir gal av dette korona drittet. Jeg har både kronisk astma, allergi, betennelse sykdom og sliter med surt oppstøt. Dvs verken det å være tungpustet, Irritasjon og ha vond i halsen eller ha akutte smerter i kroppen er ikke uvanlige for meg. Det skjer periodisk utover hele året. Hvordan skal man forholde seg til det når en blir anbefalt å isolere og teste seg om en kun har et av symtomene til corona? Jeg har 3! lignende tilsvarende symptomer i tide og utide. Irritasjon i halsen kan jeg ha i lange perioder. Tungpustet har jeg vært siden en kraftig influensa i januar i år. Det hjelper heller ikke at pga lang ventetid på å få testet seg så må jeg isolere meg i 1 uke eller mer hver gang jeg får mistanke. Venter på min andre corona test nå og er allerede lei av å rope ulv. Den forrige var negativ, og det er sikkert denne og. Det går derimot både utover forhold og jobb situasjon. Føler jeg går rundt og er hypokonder. Og det gjør jobben og samboer og. Strengt tatt er jeg i risikogruppen og burde få langt mer alvorlige symptomer? Samtidig har jeg ikke lyst å være han som ikke sjekket seg og endte opp med å bli en supersmitter pga jobben jeg har. Selv om jeg tar endel forhåndsregler (spriting av meg selv og overflater + prøver å holde avstand fra alle jeg møter på) så beveger jeg meg mye rundt i jobben og treffer på endel mennesker. Anonymous poster hash: 9d4f6...ffa Lenke til kommentar
Gjest 9d4f6...ffa Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Sist jeg hadde negativ test ble jeg bedt om å holde meg i Isolasjoen 2 dager etter jeg var symptomfri . Symptomfri fra kroniske symptomer jeg har levd med av og på i flere år nå? Bronkitt hadde jeg og i flere måneder i strekk her i fjor. Ble nesten kastet ut så mye jeg hostet om natta i måneder i strekk. Jeg får nå inderlig håpe at jeg ikke får det igjen med det første. Jeg hadde mått gått i Isolasjon til corona vaksinen var klar om jeg fikk det? Anonymous poster hash: 9d4f6...ffa Lenke til kommentar
Gjest 9d4f6...ffa Skrevet 15. august 2020 Del Skrevet 15. august 2020 Om en i det minste kunne fått coronatest på dagen så hadde mye vært løst. Men her må en sitte i telefonkø i timer bare for å bli satt opp til time flere dager senere og da også måtte vente 1-3 dager på svar. Anonymous poster hash: 9d4f6...ffa Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 16. august 2020 Del Skrevet 16. august 2020 Er du redd for at du har Corona? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå