JUL Skrevet 31. januar 2021 Del Skrevet 31. januar 2021 Har Chilwell jeg også 😮 Mitchell skulle være billig mann fra benk, men han spiller heller ikke denne runden.' Har ikke hatt problemer med rotasjon så langt i sesongen, men nå traff alt samtidig for laget mitt. Sterling (C) Cancelo Stones Chilwell MItchell Davies Pluss Kane som skadet. Får satse på Son (VC), 11 poeng så langt -__- Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Flere som har problemer med appen og nettsiden? Lot meg ikke gjøre endringer før runden, står bare og laster og i appen får jeg Server Error. Får fortsatt ikke gjort noe. Virker som spillet tror jeg er "over fristen" og har hengt seg opp der eller noe. Tapte en del poeng på det denne runden da jeg ikke fikk endret kaptein til Salah, eller satt inn Dias og Bamford. Ville fått nesten 100 poeng 😕 Endret 1. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Bruker aldri appen, men ikke hatt noe problem med nettsiden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Snikpellik skrev (44 minutter siden): Flere som har problemer med appen og nettsiden? Lot meg ikke gjøre endringer før runden, står bare og laster og i appen får jeg Server Error. Får fortsatt ikke gjort noe. Virker som spillet tror jeg er "over fristen" og har hengt seg opp der eller noe. Tapte en del poeng på det denne runden da jeg ikke fikk endret kaptein til Salah, eller satt inn Dias og Bamford. Ville fått nesten 100 poeng 😕 Appen har jevnlig bugs og har alltid hatt det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Sexylubb1 skrev (Akkurat nå): Appen har jevnlig bugs og har alltid hatt det. Jepp, men har aldri opplevd en bug som dette. Virker som det er knyttet til kontoen min siden det heller ikke fungerer i nettleser. Får vel kontakte FPL og satse på at det løser seg. Kjedelig om jeg må ha samme laget ut sesongen 😛 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 Snikpellik skrev (1 time siden): Jepp, men har aldri opplevd en bug som dette. Virker som det er knyttet til kontoen min siden det heller ikke fungerer i nettleser. Får vel kontakte FPL og satse på at det løser seg. Kjedelig om jeg må ha samme laget ut sesongen 😛 Slett cookies? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. februar 2021 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Sexylubb1 skrev (12 minutter siden): Slett cookies? Det funker ikke. Har sletta cookies, prøvd i diverse nettlesere både på mobil og Mac, slettet appen og lastet ned på ny etc uten hell. Endret 1. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 (endret) United har putta 4, Bruno uten poeng. Hvor mange kamper på rad nå? Der kom de. Nå må jeg få klage på at jeg har valgt feil kaptein på Salah og Bruno vekselsvis de siste 6 rundene. Endret 2. februar 2021 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Dette er grunnen til jeg har bruno. Alle gratispoengene pga dommerhjelp Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Har av en eller annen grunn Justin på benk og en fra Palace på banen. Det var jo ikke meningen... Bajs. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Har justin på banen, men bednarek på benk! Om Chilwell ikke starter i morgen er jeg fuuuucked. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2021 Del Skrevet 3. februar 2021 Eneste som kan redde meg er om Son ikke spiller. Meget usannsynlig. Hadde ofc Salah som kaptein denne runden, og ikke Bruno som jeg har hatt i alle de kampene han ikke fikk målpoeng. Hurra! Hva går det av Brighton?! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 (endret) Sexylubb1 skrev (På 3.2.2021 den 22.46): Hadde ofc Salah som kaptein denne runden, og ikke Bruno som jeg har hatt i alle de kampene han ikke fikk målpoeng. Nøyaktig samme her. Enormt typisk. Problemet jeg hadde med Fantasy som nevnt over løste seg forresten. Sendte en mail gjennom kontaktskjemaet på siden og jeg kunne gjøre endringer på laget igjen kort tid etter Endret 5. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. februar 2021 Del Skrevet 5. februar 2021 barezell skrev (På 3.2.2021 den 22.10): Har justin på banen, men bednarek på benk! Om Chilwell ikke starter i morgen er jeg fuuuucked. Det ble deilige -7 det! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Skjedd med Chilwell? dyr og ute av laget, byttet han ut. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 Ny manager, ny spillestil. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. februar 2021 Del Skrevet 6. februar 2021 (endret) 5 av 11 har spilt 1 av 4 på benken har spilt Startelleveren: 6 poeng Benken: 9 poeng Dette blir en artig runde. Endret 7. februar 2021 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Åh herregud. Jeg kjørte et håpløst WC. Alle jeg bytta ut leverer😂 må ha vært full. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 barezell skrev (8 minutter siden): Jeg kjørte et håpløst WC. Alle jeg bytta ut leverer. This is the way. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Topper runden med selvmål av Rudiger. Hadde også Soucek. Son reddet litt av runden som kaptein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå