Sexylubb1 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 26 poeng så langt. Son igjen. 18 poeng på benken. \o/ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 19 poeng. Son og Kane igjen. For no møkk. Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Går ikke så bra her heller. Har igjen Son (c), Kane og Maupay. Så litt potensiale igjen. Men bare 22 poeng så langt selv ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 49 med Trossard og Son(c) igjen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 (endret) Litt over 60 poeng, med Son, Pereira og Lamptey igjen. Zaha, Foden, Bamford, Saiss og Jimenez leverte, men ikke Salah (C). Irriterende med Reece James med 8 poeng på benken, men igjen så er det en sjeldenhet at Chelsea ikke slipper inn 3 mål. Samtidig heldig med Saiss som ble byttet av før Newcastle scoret, slik at han endte med clean sheet likevel. Endret 26. oktober 2020 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 17 poeng. Flaut Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Nå er det 2 ukers landslagspause. Tenker å få ut både Arnold og Ings siden de begge er ute i 4 uker minst. Men jeg har bare 1 bytte igjen. Begge vil nok synke i pris flere ganger i løpet av denne altfor lange pausen. Hva er maks antall prisfall for en skadet spiller over en slik periode? Mente å huske det var noen begrensning på antall ganger man kan synke over en slik periode.... Har ikke noe problem å stable på plass 11 spillere tror jeg, men kjipt å miste verdi på spillere. Samtidig dumt å ta en hit også. Er også mange som bytter ut spillere på WC, og da vil ikke prisendringen tre i kraft. Man kan derfor bli lurt av Price Change Predictoren. Arnold er på -95,8, mens Ings er på - 64,2. Hvem tror dere ryker først og flest ganger i løpet av denne pausen? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Martinez på benken \o/ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Samme. Klarer ikke velge riktig av han å mendy. Bommer hver uke! Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 barezell skrev (Akkurat nå): Samme. Klarer ikke velge riktig av han å mendy. Bommer hver uke! Derfor har man aldri to keepere... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. desember 2020 Del Skrevet 13. desember 2020 RaptorStrike skrev (9 timer siden): Derfor har man aldri to keepere... Tja. Det kan jo slå begge veier da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Følte meg så smart da jeg så Salah ikke starta fordi jeg hadde tatt fra ham kapteinsbindet basert på en lekket startoppstilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Hvem fikk det? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Son. Kane pleier score mot Leicester men det er jo Son som scorer mest nå. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 Jeg har Salah (c) men skjønner egentlig ikke hvorfor ikke Klopp sparte han. Make no sense.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2020 Del Skrevet 20. desember 2020 #Özilout skrev (1 time siden): Jeg har Salah (c) men skjønner egentlig ikke hvorfor ikke Klopp sparte han. Make no sense.. Kan godt hende Salah selv ville spille. Han går nok for gullstøvelen igjen. Og Salah hadde jo en lang ufrivillig pause nylig. Om han ikke kjente særlige symptomer så bør han jo ha greit med overskudd. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 13. januar 2021 Del Skrevet 13. januar 2021 (endret) Jobba bra frem til runden med plan for neste runde og bench boost. Free hit denne runden. Dårlig uttelling så langt. Neste runde. Har også ett bytte, finnes det spiss til 4,8 som har to kamper? Endret 13. januar 2021 av JUL Lenke til kommentar
JUL Skrevet 14. januar 2021 Del Skrevet 14. januar 2021 Arg, ser at det er bytte i oppsettet og at Leeds kun spiller en kamp i neste runde. Blir kanskje dobbeltbytte av Dallas og Brewster til noen med to kamper for full utnyttelse av bench boost. ikke all verden man kan hente for 9,5. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Pep-ruletten! Har Sterling, Cancelo og Stones på laget, ingen av de starter! Har også beholdt Kane pga. kjøpte han på 10,5. Dårlig med spillende spillere denne runden. Endret 30. januar 2021 av JUL Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) Glemte selge Kane I tillegg til at Stones og Saka er no shows og Walker Peters er skada. Hyggelig. 10 spillere da. Edit: Ser ut til å få 9 bonuspoeng så langt. Kanskje det blir en plussrunde allikevel. Nå spiller plutselig ikke Chilwell heller... Endret 31. januar 2021 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå