RaptorStrike Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 #Özilout skrev (10 minutter siden): U never know before u know Jeg vet at et WC er verdt 56 poeng, altså det som det koster å bytte 15 spillere da du får 1 FT. Du kunne gjort Vinagre til Charlie Taylor gratis og hatt en fin XI. Nå står du helt bar dersom det blir noen coronautbrudd... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. september 2020 Del Skrevet 18. september 2020 RaptorStrike skrev (7 timer siden): Jeg vet at et WC er verdt 56 poeng, altså det som det koster å bytte 15 spillere da du får 1 FT. Du kunne gjort Vinagre til Charlie Taylor gratis og hatt en fin XI. Nå står du helt bar dersom det blir noen coronautbrudd... Coronautbrudd ja.. tenkte på det når jeg ikke valgte tre fra en og samme klubb, men så ble det tre fra wolves likevel ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 De som har DCL har virkelig fått en pangåpning i år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Sexylubb1 skrev (11 minutter siden): De som har DCL har virkelig fått en pangåpning i år. Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Overraskende at Everton har tatt seg opp såpass mtp hvor røv de så ut etter coronapausen. Lenke til kommentar
bivalmsi Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 (endret) Det er offisielt! ? Endret 19. september 2020 av Gamer98 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Feil tråd ish? Ikke helt utelevant til fantasy forsåvidt ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 RaptorStrike skrev (5 timer siden): Overraskende at Everton har tatt seg opp såpass mtp hvor røv de så ut etter coronapausen. Spørsmålet er vel snarere om WBA tar rekorden til Derby? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Solgte Son eg. 200iq plays Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Han beholdt jeg. Men ikke kaptein? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Snikpellik skrev (På 12.9.2020 den 12.29): Spillere jeg tok ut av laget i dag: Mitrovic, Soucek, Pereira (WBA), Son og Doherty Til sammen foreløpig 7 mål og 2 assist tapt på dette ? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Valgte Alli som offensiv spiller fra Spurs, jeg. Det gikk jo bra. Kane og Son var begge inne på ulike tidspunkt før sesongen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Har Bamford på benk, så krysser fingrene for at Thiago ikke spiller i kveld allikevel ? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Bytta ut kane før første runde, men shit au. Dette er etterpåklokskapens spill.. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 barezell skrev (1 minutt siden): Bytta ut kane før første runde, men shit au. Dette er etterpåklokskapens spill.. Fantasy skaper egentlig mer frustrasjon enn glede.. ? Lenke til kommentar
RaptorStrike Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Bytta Son for Rash da det så ut som om José skulle implodere allerede etter GW1. Bomme på kaptein i GW1 og ta ut Son før GW2 har kosta meg dyrt gitt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Har bare ett råd: følg magefølelsen og egen tro på hvilke spillere man velger. Det er så sykt viktig. Med en gang man begynner å se hva andre gjør, eller lese seg opp og tenke for mye så ender man veldig ofte med et lag som ikke funker. Den tabben gjorde jeg igjen i år. Hadde jeg fulgt egen magefølelse har jeg regnet meg frem til at jeg ville hatt nesten dobbelt så mange poeng hittil, etter bare to runder. Og det er bare min egen feil! 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Heldigvis er sesongen lang. Alt er ikke blåst selv om to runder har gått dårlig Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Fulgte magefølelsen og solgte Son mot Bruno før denne runden. ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2020 Del Skrevet 20. september 2020 Snikpellik skrev (5 timer siden): Har bare ett råd: følg magefølelsen og egen tro på hvilke spillere man velger. Det er så sykt viktig. Med en gang man begynner å se hva andre gjør, eller lese seg opp og tenke for mye så ender man veldig ofte med et lag som ikke funker. Den tabben gjorde jeg igjen i år. Hadde jeg fulgt egen magefølelse har jeg regnet meg frem til at jeg ville hatt nesten dobbelt så mange poeng hittil, etter bare to runder. Og det er bare min egen feil! Funka dårlig for min del. Burde lest hva andre skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå