Whiteshit Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Hoff. Skal alltid vere like kreativ på slutten og ender opp med 4 som ikkje starter. ? Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Mitro is back! passe håpløst at ikke alle starter likt! laget blir herpa de første rundene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Spillere jeg tok ut av laget i dag: Mitrovic, Soucek, Pereira (WBA), Son og Doherty Så her er det bare å glede seg for de som har de spillerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Mitro not in Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (9 minutter siden): Mitro not in da er vi igang ja Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 barezell skrev (På 15.8.2020 den 21.32): Jeg satser tungt på Arsenal! jævlig lurt! Eg føler eg jinxer kampen kvar gang eg tar med ein Arsenal spelar. So da har eg slutta med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Starter med to keepere på tribunen. Slå den! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Pallehysa skrev (45 minutter siden): Eg føler eg jinxer kampen kvar gang eg tar med ein Arsenal spelar. So da har eg slutta med. Kompis som er spurs supporter hater når jeg drar inn Kane da sluttern alltid score. Heldigvis litt ålreit for meg til tross for at fantasy går dritt. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 barezell skrev (51 minutter siden): Kompis som er spurs supporter hater når jeg drar inn Kane da sluttern alltid score. Heldigvis litt ålreit for meg til tross for at fantasy går dritt. Kjenner ingen som er spurs, men kjenner meg igjen på den. Heller at fantasyen går adundas, enn at spurs vinne. Og skulle no driten vinne, går da no i da minste bra med fantasyen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 barezell skrev (6 timer siden): Der kom første bom. Tok ut bamford og satsa på rodrigo i leeds. Får satse på han kommer fra benk og putter 3! Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Walker-Peters, McCarthy og Mitrovic. Treffer ikke best nå i starten av GW1... Men litt potensiale for poeng med VvD, TAA og Salah nå etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Første kamp der alle mine spillere starter Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Har bare robertson. Blitt så jævlig dyre de pool gutta ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 blured skrev (22 minutter siden): Walker-Peters, McCarthy og Mitrovic. Treffer ikke best nå i starten av GW1... Men litt potensiale for poeng med VvD, TAA og Salah nå etterpå. Du er nok ikke den eneste i verden med en eller begge av de to Southampton-spillerne. Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Nei... Har et ganske kjedelig lag tbh. Burde tatt litt mer sjanser. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Heh. Hadde bamford og harrison i dag tidlig. Huff, går ikke holde på sånn her! Er glad for 3 poeng på robertson jeg! ? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Valgte feil mellom Robertson og Trent. As is tradition. Greit fornøyd med kaptein Salah. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Ble litt vanskelig å holde seg til overordnet plan før runden med Salah og Zaha ut etter deres kamper, men nå er det gjort?. Fernandes og Rashford inn. Abu for kdb neste runde. Får holde meg til planen for en gangs skyld. Det går som regel galt når jeg bytter i affeksjon. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 54 poeng med Werner igjen. Hadde planlagt å ta ut Salah for Bruno eller De Bruyne etter denne runden. Håper også at Mitrovic skal starte kamepr. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 (endret) 64 med to wolves forsvarsspillere og Werner igjen. Dette kan bli bra Jeg kommer til å bruke wildcard for å få inn KDB og united spillere. Vet bare ikke hvilke jeg skal velge av united enda.. kanskje se en match eller to for å se hvordan de fungerer i år.. Evt. prøve å sitte med auba, kdb og salah på midten. >Vanskelig dette :() Endret 14. september 2020 av #Özilout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå