Sexylubb1 Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 ReaveЯ skrev (19 timer siden): !😬 Men nå er det vel landslagspause, så flere uker blir fort bare to runder. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 15. mars 2021 Del Skrevet 15. mars 2021 Sexylubb1 skrev (2 timer siden): Wildcard for å toppe denne runden er idiotisk. Wildcard etter denne minirunden kan være smart om du har bevegd spillerbytter mot den. Det var min plan. Kunne hatt 11 som starter før skadene på Son, Bam og Sak. Ja, jo hadde jo vært fornøyd med 8 spillere som er byttet inn over tid mot denne runden. Muligens bare 6 nå med skader. Ett wildcard nå ville jo fått inn fem ekstra spillere som spiller runden, og rydding av lag for resten av sesong. Sparer jeg wildcardet en runde får jeg en mer optimalt lag for avslutning av sesong, men må da også ta igjen poengene disse 5 spillerne får denne runden. Etterpåklokskapen vil nok runge her. Holder foreløpig på wildcard frem til nærmere deadline. Hva er verdien på et wildcard i fantasy-poeng? 20? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) Kan velge å stå med følgende lag (pluss ett bytte) eller kjøre wildcard under. Med wildcard tar jeg en del poeng denne runden (29) og neste 30. kan så gjøre tre justeringer for 31 og utover. Står også greit til 33. Hva tror dere, stå i det eller wildcard? Endret 18. mars 2021 av JUL Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Lookman! Fint med assist, selvom CS til Dallas røk. Maja nær scoring og, og Lookman nære ny assist. Og der ryker Maja, forstå det den som kan. Sliter han med en skade? Han skal hvertfall ut til neste GW. Fulham blanker jo i GW33 og. Endret 19. mars 2021 av Mannen1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Maja byttet ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Var så sur over Tottenham at jeg helt glemte å bruke mine to transfers jeg hadde spart til denne runden. Hurra! Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Lingard gult . Men ikke registrert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Sikkert fordi han ikke fikk gult. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (11 minutter siden): Sikkert fordi han ikke fikk gult. Var en som fikk gult. Men det ble aldri registrert. Merkelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Ja, skulle tro man var sinnsforvirret. Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. mars 2021 Del Skrevet 21. mars 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (29 minutter siden): Ja, skulle tro man var sinnsforvirret. Var en mørkhudet som fikk det,men producer fanget det ikke opp. Så ut som lingard. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Klatrer oppover med Son som kaptein til tross for at jeg har både Trent, Salah, Bruno og Rashford på laget (pluss Rudiger som ikke spilte for Chelsea). Antar det er mange som har Kane som kaptein og er skuffet over hverken mål eller assist i 4-0 seirer. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Glemte å kjøre WC, igjen, men glemte jo og å endre på laget. Son og Lloris på benk. Heldigvis spilte ikke Saka... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 JUL skrev (2 timer siden): Antar det er mange som har Kane som kaptein og er skuffet over hverken mål eller assist i 4-0 seirer. ✋ Ellers mer grov bom høgre på en del denne runden, men foreløpig midt i på Chris Wood som fortsetter å putte! Lenke til kommentar
JUL Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Trippelrunde for united. Har spilt FPL siden 2006 og kan ikke huske at det har skjedd før! Har Rashford og Bruno fra før. Får hente en til, men vet ikke hvem som kan være gode valg, blir vel rotasjon antar jeg. Maguire spiller vel alt... Endret 6. mai 2021 av JUL Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Bruno triple captain? Maguire har vel omtrent spilt hver eneste minutt siden han kom til United ja. Rashford blir nok byttet ut etter 65-70 mot både Villa og Leicester om vi leder, da fitnessen hans ikke er den beste. Edit: Og husk på at United (og Arsenal, Chelsea, Leicester) ikke har noen kamp GWen etter. Endret 6. mai 2021 av blured Lenke til kommentar
JUL Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 #Özilout skrev (19 minutter siden): Ville vurdert united for spurs, selv om man tar minus og de ikke spiller neste runde. Leeds slipper ikke inn så mye lenger heller. Har selv Son på mitt lag, men har også andre som kun spiller en kamp. Har to bytter tilgjengelig, men mulig jeg sparer ett pga. runden som kommer etter. Må se litt nærmere på det i morgen. blured skrev (5 timer siden): Bruno triple captain? Maguire har vel omtrent spilt hver eneste minutt siden han kom til United ja. Rashford blir nok byttet ut etter 65-70 mot både Villa og Leicester om vi leder, da fitnessen hans ikke er den beste. Edit: Og husk på at United (og Arsenal, Chelsea, Leicester) ikke har noen kamp GWen etter. Antar det er få som sitter igjen med triple captain så sent i sesongen. Har vært gode anledninger sette på Kane og de Bryne i tidligere dobbeltrunder. Fornøyd hvis Rashford starter alle tre, ser han er benket mot Roma nu, det er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Bruno gitt så ekstremt bra avkastning i det siste da? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 JUL skrev (5 minutter siden): Ville vurdert united for spurs, selv om man tar minus og de ikke spiller neste runde. Leeds slipper ikke inn så mye lenger heller. Har selv Son på mitt lag, men har også andre som kun spiller en kamp. Har to bytter tilgjengelig, men mulig jeg sparer ett pga. runden som kommer etter. Må se litt nærmere på det i morgen. Antar det er få som sitter igjen med triple captain så sent i sesongen. Har vært gode anledninger sette på Kane og de Bryne i tidligere dobbeltrunder. Fornøyd hvis Rashford starter alle tre, ser han er benket mot Roma nu, det er bra. Endringene er allerede utført Ward prowse og Gaita inn. Resten av laget består. C og VC er ikke bestemt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå