Gå til innhold

iPad Pro rabatt fordi kunde returnerte

Anbefalte innlegg

Hei folk ??
Bestilte den nyeste iPad Pro for en og en halv måned siden men det er ganske store leveringsproblemer for tiden, så ingen iPad på meg!

I dag ringte det noen fra butikken og sa jeg kunne få 5% på modellen jeg har bestilt som en kunde har returnert. Forseglingen er brutt, iPaden er brukt men har ingen merker og alt skal være i skjønneste orden sier de.

Om jeg takker ja kan jeg hente den i morgen men hvis ikke kan det fort bli 3 uker til med venting. Er selvfølgelig fristet, men er 5% rabatt nok for en åpnet iPad egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple produkter er ofte produkter som selges i 0, eller kanskje noen kroner med tap, så det er begrenset hvor mye rabatt de vil gi på Apple-produkter.

Det at den har vært brukt / åpnet før, betyr i utgangspunktet ikke noe for deg da du vil ha akkurat samme vilkår som om det skulle være en "helt ny vare". 

For min egen del så synes jeg ikke 5% er nok. Hvilken modell er det snakk om? Sett på prisjakt om ikke andre har den inne?

Lenke til kommentar

Takk for svaret Merko!
Fikk høre at betingelsene er de samme som ny vare. Er en iPad Pro 12,9 128GB. Ingen på prisjakt som har den inne i samme modell jeg skal ha.

Syns også 5% er litt lavt! Vet ikke om det er åpent for å be om mer enn det, men hva ville vært rimelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...