Gå til innhold

Hvor går dere folk for å kjøpe ethereum?


Eirik99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eirik99 skrev (1 minutt siden):

Takk for det. Prøvde å registrere meg der, men ID'en min ble avvist..og ingen hjelp å få fra kundeservice.

Hvorfor ble den avvist? De svarer som regel veldig kjapt. Om du feks dekker over ting på ID'en din, så vil det bli avvist. De må kunne se alle tallene synlig.

 

Lenke til kommentar

Dersom Coinbase er problemer, så kan du også prøve ut Binance.com, hvor jeg også har en "vervelink".
https://www.binance.com/en/register?ref=15601697

Det er en litt større børs med tilgang på veldig mange flere valutaer, dersom du vil spytte inn noen få kronestykker på noen av de, så se om de tilfeldigvis skulle sprette opp med 20-1000% økning på kort tid, noe som merkelig nok skjer litt for ofte. ? 

image.png.71a4d6ce1be41e6f325e2f1d54901aa8.png

Lenke til kommentar
Eirik99 skrev (15 timer siden):

Takk for det. Prøvde å registrere meg der, men ID'en min ble avvist..og ingen hjelp å få fra kundeservice.

Da jeg registrerte meg hos Coinbase.com ble jeg avvist to ganger før det endelig gikk igjennom. Prøv å legg ID'en på en helt svart og matt overflate med godt lys.

Uansett vil jeg helt klart anbefale MiraiEx. Da kan du bare bruke bank-ID'en og Google authenticator, så er du i gang. Dessuten er det jo en norsk børs, noe som for meg er veldig positivt. :)

 

PS: På MiraiEx får du også en velkomstbonus på 0,001 Bitcoin når du registrerer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...