Abokor96 Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Jeg skal motta en sending fra UK der det er blitt påført feil postnummer på sendingen, dette er forøvrig en brevsending som kan spores begrenset. Det jeg lurer på er om noen har hatt erfaring med dette eller eventuelt jobber ved østlandsterminalen på Lørenskog? Jeg beklager på forhånd hvis denne er postet feil. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Posten videresender til mottaker, utover det korrigerer de adressen til riktig mottaker utifra min erfaring. Lenke til kommentar
Abokor96 Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 @Cipher Panda Det som er saken her er at det er snakk om et siffer som er feil på sendingen, 0154 står det istedenfor 0150... Hva tror du sjansene er for at den blir sendt tilbake? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Samme postområde, normalt liten sjanse for at den blir returnert. Men hvem vet hva "nye Posten" finner på? Lenke til kommentar
Abokor96 Skrevet 13. august 2020 Forfatter Del Skrevet 13. august 2020 @tingo Det er nettopp det... Det sorteres jo nå maskinelt via postnr, så stresser så sykt for at de bare gir blanke faen og sender den tilbake. Det kreves mer konkurranse til posten for å få bukt med dennne åpenbare arrogansen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå