Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Vil du bytte ut tv-en din mot denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) "Den vil etter alt å dømme vise tv-bilder på vanlig måte, med egenskaper som 150000:1 statisk kontrastnivå, støtte for 1,07 ulike fargekombinasjoner og 120 Hz oppfriskningsrate." Bra refresh og kontrast, og stilig design, men er det ikke litt stusslig med bare 1,07 ulike fargekombinasjoner? Jeg er sikker på at min gamle TV overgår dette med god margin. Endret 12. august 2020 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 12. august 2020 Forfatter Del Skrevet 12. august 2020 Selv en sort-hvitt-tv slår kanskje det? Takk for at du sa ifra. Det er rettet nå. Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Det srår « støtte for 1,07 milliarder ulike fargekombinasjoner »,lett å gå glipp av ting i farta, gjør det alt for ofte selv ( eller er dette et tillfelke av rask koreksjon av innehold) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Vil heller ha kåken og dama... Venter ennå på at OLED skal komme som tapet der en dynamisk kan definere områder som viser forskjellige kilder med statiske og levende bilder. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) Hmm, men, æsj, da må jeg nesten bygge på huset, slik at stua blir 3-4 meter dypere. De fleste TV'er er tross alt montert inntil en vegg. Hjemme hos meg har vi ikke plass til en tv midt i rommet.. Endret 12. august 2020 av qualbeen Typo Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Heller anvende den som et vindu, enn ordinær TV. 1 Lenke til kommentar
bojangles Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) Kiker ideen. Selve konseptet er helt topp. At det kun er en 55" skjerm og at de ikke har en litt annen patent på "foten" gjør nok at det ikke blir jo noe kjøp av akkurat denne modellen. Men om de går opp 10-20" i størrelse og lager en minimalistisk festeordning i bunn og topp av skjermen og har en kan gjemme vekk all elektronikk så det er ute av synet så kunne jeg virkelig tenkt meg et par av disse. Endelig en TV som kan plasseres i et rom uten å ta opp all plass. Uten den svære klumpfoten kunne tv'n gitt mange muligheter i forhold til plassering. Men de bommet litt. Både at prisen er noe høy for det de faktisk tilbyr, samt at den svære kladden av en fot virker i det minste fra bildene å være en smule påtrengende. Da blir det nesten poenget som forsvant. Om en kunne montert skjermen med "usynlige fester" eller i det minste minimalistiske fester og all elektronikk kunne vært gjemt vekk helt ute av synet så ville det produktet vært supert. Nå vet man jo ikke noe om hvordan bildekvaliteten er så det måtte jo vært sjekket ut og de må gjøre noe med den klumpfoten. Endret 12. august 2020 av bojangles Lenke til kommentar
TheRealSlimShady Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Kommer aldri til å kjøpe noe fra Kina. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 39 minutes ago, TheRealSlimShady said: Kommer aldri til å kjøpe noe fra Kina. ? 2 Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 bojangles skrev (2 timer siden): Kiker ideen. Selve konseptet er helt topp. At det kun er en 55" skjerm og at de ikke har en litt annen patent på "foten" gjør nok at det ikke blir jo noe kjøp av akkurat denne modellen. Men om de går opp 10-20" i størrelse og lager en minimalistisk festeordning i bunn og topp av skjermen og har en kan gjemme vekk all elektronikk så det er ute av synet så kunne jeg virkelig tenkt meg et par av disse. Endelig en TV som kan plasseres i et rom uten å ta opp all plass. Uten den svære klumpfoten kunne tv'n gitt mange muligheter i forhold til plassering. Men de bommet litt. Både at prisen er noe høy for det de faktisk tilbyr, samt at den svære kladden av en fot virker i det minste fra bildene å være en smule påtrengende. Da blir det nesten poenget som forsvant. Om en kunne montert skjermen med "usynlige fester" eller i det minste minimalistiske fester og all elektronikk kunne vært gjemt vekk helt ute av synet så ville det produktet vært supert. Nå vet man jo ikke noe om hvordan bildekvaliteten er så det måtte jo vært sjekket ut og de må gjøre noe med den klumpfoten. Om du bare trenger TV til å henge på veggen, uten masse ledninger og annet dill, ville jeg vurdert The Frame. 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Blank-skjern? Nope. Så vil jeg heller ha Microsofts AI-briller. Forestill deg å sitte i en bil i 120, og få ‘aliens’ i sidespeilet. -Det blir mange unnamanøvre. -Så er det godt man har Tesla ‘Autopilot’. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå