kake_fredrik Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 men jeg skjønner ikke hvordan jeg får oppdatert firmwaren på denne rutern! har prøvd og taste inn ipen i ie men det nytter ikke! så er det noen andre som kan hjelpe meg med å oppdatere firmwaren på denne ruteren! ps: modell nummert er:3CRWE554G72! jeg trenger å oppdatere firmwaren på denne ruteren da den siste firmwaren retter bugen at det dabber av når jeg laster ned store filer! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Routeren hans. Andre trådløse routere jeg har vært borti (D-LInk) har det inne i menyene i web-grensesnittet. Logg deg på routeren og let litt. Bør nok bruke kabel når du oppdaterer firmware, ikke gjør det trådløst. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Tja, det funker vel som på en vanlig router det.. Last ned firmware fra 3Com- sida, legg nedlastningsfila en plass på harddisken der du finner den igjen. Åpne routerens konfigurasjonsmeny - naviger til siden der det omhandles firmware/update. På den siden skal du da navigere deg frem til/uploade den fila du har lagret på disken. Deretter vil routeren resette seg og strate på nytt. EDIT: Yes, korrekt som "MorePower" her sier. Bruk kabel når du oppdaterer firmware. Endret 2. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jeg har et liknende 3com produkt, firmware kan enten oppdateres via konfigurasjons menyen til routeren, eller via den medfølgende sofware'en (fulgte med en CD, med noe greier på) Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, det funker vel som på en vanlig router det.. Last ned firmware fra 3Com- sida, legg nedlastningsfila en plass på harddisken der du finner den igjen. Åpne routerens konfigurasjonsmeny - naviger til siden der det omhandles firmware/update. På den siden skal du da navigere deg frem til/uploade den fila du har lagret på disken. Deretter vil routeren resette seg og strate på nytt. EDIT: Yes, korrekt som "MorePower" her sier. Bruk kabel når du oppdaterer firmware. jeg har ikke noe konfigurasjons meny! ikke som jeg finner! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, det funker vel som på en vanlig router det.. Last ned firmware fra 3Com- sida, legg nedlastningsfila en plass på harddisken der du finner den igjen. Åpne routerens konfigurasjonsmeny - naviger til siden der det omhandles firmware/update. På den siden skal du da navigere deg frem til/uploade den fila du har lagret på disken. Deretter vil routeren resette seg og strate på nytt. EDIT: Yes, korrekt som "MorePower" her sier. Bruk kabel når du oppdaterer firmware. jeg har ikke noe konfigurasjons meny! ikke som jeg finner! start-run-cmd-ipconfig .. hva står d på default gateway? Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, det funker vel som på en vanlig router det.. Last ned firmware fra 3Com- sida, legg nedlastningsfila en plass på harddisken der du finner den igjen. Åpne routerens konfigurasjonsmeny - naviger til siden der det omhandles firmware/update. På den siden skal du da navigere deg frem til/uploade den fila du har lagret på disken. Deretter vil routeren resette seg og strate på nytt. EDIT: Yes, korrekt som "MorePower" her sier. Bruk kabel når du oppdaterer firmware. jeg har ikke noe konfigurasjons meny! ikke som jeg finner! start-run-cmd-ipconfig .. hva står d på default gateway? der står det en ipadresse! :192.168.1.1 er ip adr! Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tja, det funker vel som på en vanlig router det.. Last ned firmware fra 3Com- sida, legg nedlastningsfila en plass på harddisken der du finner den igjen. Åpne routerens konfigurasjonsmeny - naviger til siden der det omhandles firmware/update. På den siden skal du da navigere deg frem til/uploade den fila du har lagret på disken. Deretter vil routeren resette seg og strate på nytt. EDIT: Yes, korrekt som "MorePower" her sier. Bruk kabel når du oppdaterer firmware. jeg har ikke noe konfigurasjons meny! ikke som jeg finner! start-run-cmd-ipconfig .. hva står d på default gateway? der står det en ipadresse! :192.168.1.1 er ip adr! ja vel.. rart at det ikke virker... men fikk du ikke med en cd med software på? (denne skal jo kunne brukes til å oppdatere firmware'en) Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 har installert programvaren som fulgte med ruter`n men jeg skjønner ikke bæret! noen som har samme lignene ruter fra samme produsent? som kan forklare meg hvordan jeg oppdaterer firmwaren! Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 har installert programvaren som fulgte med ruter`n men jeg skjønner ikke bæret!noen som har samme lignene ruter fra samme produsent? som kan forklare meg hvordan jeg oppdaterer firmwaren! jeje da har jeg fått deala det! fikk fatter`n til å lese manualen på sitt eget spåk fransk! jeg har ikke akuratt skils i engelsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå