kaiern Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Sett den før, men den er morsom Kan sitte lenge med den der.... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ikke for å være ekkel på noen som helst måte, men jeg ser bare ikke humoren i denne! MEn men, den gleder nå dere ihvertfall, så goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ikke for å være ekkel på noen som helst måte, men jeg ser bare ikke humoren i denne! MEn men, den gleder nå dere ihvertfall, så goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 den er gammmmmel men fremdeles best!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som har sett denne før nei Kanskje den verste måten og bruke penger på syntes nå jeg... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som har sett denne før nei Kanskje den verste måten og bruke penger på syntes nå jeg... Det er sikkert en domeneshop som har gjort det Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) den er ganske gammel , men også ganske genial Endret 2. januar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Old med dum bra.. Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 den er jo helt rå den setter vi som hjemmeside hver dag over hele Skolen hehe Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Haha! Den var rett og slett Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 sau.no/ulv.no er jo konge da! ler meg skakk hver gang jeg ser den Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) typisk fylle side... bli morsommere jo mer full du er Endret 5. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 typisk fylle side... bli morsommere jo mer full du er tror ikke det er så mange som sitter å drikker seg drita foran pc'en men..... ser ikke noe særlig humor i denne siden heller. den er jo ikke no morsom! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 kanskje ikke drikker forran, men kommer hjem til den etter fest? garantert... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Den er GENIAL ! Konge at folk gidder å bruke penger på en slik side ! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er jo den künge sida a!!Ler meg ihjel hver gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå