akelbo Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Microsoft holder på konsollens lanseringsplaner, til tross for Halo-utsettelse. Xbox Series X kommer i november Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 (endret) Også slippes Cyberpunk 2077 19 november - og vil ikke få noen utbytte av den nye xboxens økte prestanda før en stund senere? Vrient opplegg, what to do ? Tenk om man i stedet hadde tilbydd den nye i en slik "drakt": https://www.xbox.com/nb-NO/consoles/xbox-one-x/cyberpunk-2077-1tb-le med full fart fra dag en for Cyberpunk, hadde bestilt 2!! Endret 11. august 2020 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Man trenger ikke å spille Cyberpunk på dag 1 så det er veldig enkelt. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Kjenner et veldig sug etter å skaffe begge deler (og PS5) når de slippes. Tror faktisk spill trumfer konsoll for meg. Da blir det litt rart å vite at spillet funker like godt på de gamle konsollene. Får se hva som skjer... Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Er egentlig ganske utrolig å måtte utsette et spill de har jobbet med i 5 år, som skulle være hovedspillet til lanseringen. Lenke til kommentar
TA5TEY Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) -------------------------- Endret 12. august 2020 av TA5TEY Urelevant kommentar med misforståelse. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 TA5TEY skrev (9 minutter siden): Hva mener du med at spillet skulle være "hovedspillet" til lansering? CDPR samarbeider ikke direkte med verken Xbox eller Sony for å lage dette til et first-party spill som er ment å være hovedspillet deres ved launch. Det er ikke snakk om cyberpunk... Lenke til kommentar
TA5TEY Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Legger meg flat, my bad.. ? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Iki skrev (4 timer siden): Er egentlig ganske utrolig å måtte utsette et spill de har jobbet med i 5 år, som skulle være hovedspillet til lanseringen. Du er i feil tråd. Denne omhandler lanseringsdato. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Mr. ve skrev (1 time siden): Du er i feil tråd. Denne omhandler lanseringsdato. Nei. Jeg er ikke i feil tråd. "Microsoft holder på konsollens lanseringsplaner, til tross for Halo-utsettelse." 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 skjeldent noe poeng å kjøpe de nye konsollene når de slippes, men det er jo veldig lett å bli ivrig har gjort det selv mer enn 3 ganger. Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg synes at Microsoft og Sony er kjipe som ikke avslører prisen på konsollen enda. Jeg aner ikke hvor mye jeg bør spare. Da velger jeg heller noen måneder til prisen faller. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Kelo skrev (14 minutter siden): Jeg synes at Microsoft og Sony er kjipe som ikke avslører prisen på konsollen enda. Jeg aner ikke hvor mye jeg bør spare. Da velger jeg heller noen måneder til prisen faller. Det har vel relativt lite å si om du må spare 4 eller 5 tusen? Det er fortsatt 3-4 måneder til lansering. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) 1 hour ago, Kelo said: Jeg synes at Microsoft og Sony er kjipe som ikke avslører prisen på konsollen enda. Jeg aner ikke hvor mye jeg bør spare. Da velger jeg heller noen måneder til prisen faller. Noen måneder? Du er da optimistisk, dette er ein konsoll, ikkje et spill. Men ja er ingen spill som er spennende til noen av konsollene det første året, så kan like greit stå over ja, men blir nok lengre enn noen måneder. Endret 12. august 2020 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 1 hour ago, Kelo said: Jeg synes at Microsoft og Sony er kjipe som ikke avslører prisen på konsollen enda. Jeg aner ikke hvor mye jeg bør spare. Da velger jeg heller noen måneder til prisen faller. 5-6k burde holde. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 (endret) Croc Man skrev (6 timer siden): 5-6k burde holde. Si ikke det. Så lav som kronekursen er nå ser jeg ikke bort fra at de nye konsollene kan koste både syv og åtte tusen. Innmaten på begge er jo relativt heftig, spesielt sammenlignet med både PS4 og Xbox One da de ble lansert. De var jo strengt tatt utdatert maskinvare før lansering, mens dette er nærmere «bleeding edge». Endret 12. august 2020 av CommanderKeen 2 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 CommanderKeen skrev (10 minutter siden): Si ikke det. Så lav som kronekursen er nå ser jeg ikke bort fra at de nye konsollene kan koste både syv og åtte tusen. Innmaten på begge er jo relativt heftig, spesielt sammenlignet med både PS4 og Xbox One da de ble lansert. De var jo strengt tatt utdatert maskinvare før lansering, mens dette er nærmere «blending edge». Siste nytt plasserer Xbox series S på £399 Ps5 digital på €399 Ps5 Blu-ray på €499 Og ikke noe informasjon om series X. Tidligere har de ikke vært særlig interessert i å konvertere prisen utifra kurs, så £399 = $399 = €399 = 3999,- Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Har veldig trua på Xbox på den kommende generasjonen. Virker som de har laget et HW design der kjøling og støy har stått i høysetet. Gen1 av alle nye konsoller har alltid bråket som et uvær. Det er også veldig interessant med kompabilitet bakover. Ser ut som det blir et ganske så omfattende spill bibliotek man kan leke seg meg. Når det gjelder nye spill har jeg jo sett at det er en releaseliste på dette. Når det gjelder spill som f.eks. Battlefield, har det kommet noe info om det vil komme noen optimalisert versjon av dette til XSX? Er forresten XSX en grei forkortelse å bruke? Skal ikke si noe mer om MS valg angående navn på den nye generasjonen, det har vært kommentert nok andre steder.... *facepalm* Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 CommanderKeen skrev (20 minutter siden): . De var jo strengt tatt utdatert maskinvare før lansering, mens dette er nærmere «blending edge». Vi snakker vel omtrent 2080Ti ytelse, eller blir det å ta for hardt i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå