notarget Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hehe.. ren kunst dette Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 (endret) Og ja, det heter faktisk soddbøtte og ikke sodd bøtte, skriver du fri syre også? Så en annen luring som skrev ste far. Sorry for skrivefeil, har ikke 6 i norsk vanlig.. Hahaha, den modden ble utrolig tøff !! Dette er hva jeg kaller god gammel fjøsmekk. "OG JA! FORRESTEN! Det heter soddbøtte, og ikke sodd bøtte!!#¤"%¤#% *furten* Skriver du jern bane skinne også kanskje??? hæ? så en annen luring som skrev pepper mynte kake. Jeg er perfekt" Grimnar, du skjønte hva han mente ikke vær så pirkete... Endret 9. februar 2004 av Thomas Hansen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 jeg synes det var synd at du droppet vinduet... det var jo slik en original idè... men bare fortsett.. det blir sikkert pent uansett... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Enda en ting, limpistollim funker i 2-3 dager før alt ramler fra hverandre. Limpistol holder mer eller midre evig, med mindre limet belastes ekstremt. Personlig bruker jeg limpistol til alt mulig, for det meste isolere ledninger. Har hengt opp 2 høyttalere og en sub under ei hylle med limpistol, henger fortsatt fint det, brukte ikke mye lim heller Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Enda en ting, limpistollim funker i 2-3 dager før alt ramler fra hverandre. Limpistol holder mer eller midre evig, med mindre limet belastes ekstremt. Personlig bruker jeg limpistol til alt mulig, for det meste isolere ledninger. Har hengt opp 2 høyttalere og en sub under ei hylle med limpistol, henger fortsatt fint det, brukte ikke mye lim heller hadde likt å se min 15" magnat aktiv subb henge under en hylle, tror nok hylla hadde hoppa ned av veggen ,,,,,OFFTOPIC Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hoho detta blir kult! Skikkelig gatemod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå