Xan86 Skrevet 8. november 2020 Del Skrevet 8. november 2020 mandela skrev (4 timer siden): Vises ikke tid siden siste lading hos Pixel heller? Den type informasjon forsvant med Android 10 hos Samsung, trodde at det var Samsung spesifikk endring. Får opp tid siden siste lading hvis du går inn på "batteribruk". 1 Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 Jeg driver og skal bestille en P5 fra Amazon UK og får opp dette: Det ser ikke ut som importavgiftene er inkludert... Eller det de innbakt i prisen? Lenke til kommentar
NEpicpJ7tE8xouKdk6bFE1nwUTKNvmfS Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 13 hours ago, Xan86 said: Så bra at 4g tale funker! Hvilken operatør har du? Har du tilgang til wifi-tale også? Happybytes, men går over til vipps på onsdag så får vi se om det virker der også. Har slått på wifi-tale men har ikke sjekket om det virker, vet ikke om det er ett eget ikon for wifi-tale under samtale? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 NEpicpJ7tE8xouKdk6bFE1nwUTKNvmfS skrev (10 minutter siden): Happybytes, men går over til vipps på onsdag så får vi se om det virker der også. Har slått på wifi-tale men har ikke sjekket om det virker, vet ikke om det er ett eget ikon for wifi-tale under samtale? Du kan teste om Wifi Tale fungerer ved å sette mobilen i flymodus med Wifi påslått, da skal du få dekning selv om ikke mobilradioen til telefonen er påslått. Lenke til kommentar
NEpicpJ7tE8xouKdk6bFE1nwUTKNvmfS Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 17 minutes ago, Hedonism said: Du kan teste om Wifi Tale fungerer ved å sette mobilen i flymodus med Wifi påslått, da skal du få dekning selv om ikke mobilradioen til telefonen er påslått. Stilig, funket fint det. Trodde ikke wifi-tale virket i flymodus, men da vet man det. Lenke til kommentar
barry_zito Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Magnetar skrev (5 timer siden): Jeg driver og skal bestille en P5 fra Amazon UK og får opp dette: Det ser ikke ut som importavgiftene er inkludert... Eller det de innbakt i prisen? På min 4A-bestilling fra Amazon UK sto det i alle fall "Tax and Import Fees" eller noe sånt. Så for meg ser det ut som det ikke er inkludert, rart. Er det direkte fra Amazon eller en "reseller"? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 (endret) Det stod det da jeg bestilte 4a, som jeg endte opp med å sende tilbake pga. skjermen. Det er visst en reseller som kaller seg for Chitter Chatter Ltd. Endret 9. november 2020 av Magnetar Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Pixel 5 fikk ganske dårlig skussmål hos Arstechnica i testen som ble postet i dag: https://arstechnica.com/gadgets/2020/11/pixel-5-review-google-spends-its-bill-of-materials-budget-unwisely/ 1 Lenke til kommentar
NEpicpJ7tE8xouKdk6bFE1nwUTKNvmfS Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Rcs, 4g-tale og wifi tale virker på Pixel 5 med vipps 👍 Regner med det virker med andre operatører som bruker Telenor sitt mobilnett også. 1 Lenke til kommentar
Mortiepants Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Funker out of box? Eller gjør du noe manuell magi for å få 4G tale til å fungere? Lenke til kommentar
TB-Sabo-Tabby Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 (endret) Ser Pixel 4a og 5 selges på FINN og: https://www.finn.no/user/profile/profile.html?id=1845490587 Endret 13. november 2020 av TB-Sabo-Tabby Lenke til kommentar
NEpicpJ7tE8xouKdk6bFE1nwUTKNvmfS Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 6 hours ago, Mortiepants said: Funker out of box? Eller gjør du noe manuell magi for å få 4G tale til å fungere? Out of box Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. november 2020 Forfatter Del Skrevet 15. november 2020 Bestilte Pixel 5 fra MyTrendyPhone, så nå er jeg spent. Lenke til kommentar
fflex_InnleggNO Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Når jeg leser om 4G tale på Vipps sine sider, så kan det nesten virke som at de supportere 4G tale på alle telefoner som teknisk støtter det? I så fall en stor grunn for å velge de. Selv bruker jeg Telia via jobb, og er nødt til å ha 4G tale, noe som er kjipt for en Pixel fanboy Lenke til kommentar
barry_zito Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 fflex_InnleggNO skrev (2 timer siden): Når jeg leser om 4G tale på Vipps sine sider, så kan det nesten virke som at de supportere 4G tale på alle telefoner som teknisk støtter det? I så fall en stor grunn for å velge de. Selv bruker jeg Telia via jobb, og er nødt til å ha 4G tale, noe som er kjipt for en Pixel fanboy Har testet min Pixel 4A med både Telia privatabb og Telia jobbabb, 4g tale og Wifi-tale fungerer knirkefritt! Out of the box til og med Lenke til kommentar
fflex_InnleggNO Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Kult! De er ekstremt dårlig til å informere om det på sine nettsider. Er nok litt policy involvert her, med hvem de har kommersielle avtaler med etc. Lenke til kommentar
ma2xd Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 On 11/15/2020 at 9:02 AM, Magnetar said: Bestilte Pixel 5 fra MyTrendyPhone, så nå er jeg spent. Måtte du betal via bankoverføring? Jeg fikk mail om at de ikke aksepterer betaling med Mastercard på så store beløp... Lenke til kommentar
TB-Sabo-Tabby Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 Kjøpte Pixel 5 fra han på FINN, den kommer i morgen. Spent å teste den, og se hvordan 4G Tale-støtten er på Ice. Lenke til kommentar
barry_zito Skrevet 17. november 2020 Del Skrevet 17. november 2020 TB-Sabo-Tabby skrev (1 time siden): Kjøpte Pixel 5 fra han på FINN, den kommer i morgen. Spent å teste den, og se hvordan 4G Tale-støtten er på Ice. Testet med Pixel 4A og ice for ca 3 uker siden, 4g-tale og wifi-tale funket ikke for meg i alle fall... Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 TB-Sabo-Tabby skrev (16 timer siden): Kjøpte Pixel 5 fra han på FINN, den kommer i morgen. Spent å teste den, og se hvordan 4G Tale-støtten er på Ice. Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå