Lisamango Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Hei!! Typen bestillte hotell i en uke, tenkte på frokost men ikke middag. Jeg får ikke lønning før mandag i neste uke og han får ikke før onsdag i neste uke. Vi har 350 kr nå. Han spiser mye, og jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har billige middags tips??.. Takk for hjelp!! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Forstår det slik at du bur på hotell og har dårlig med kokemuligheiter? Kan grilling i parken være eit alternativ? Ein engangsgrill koster litt, men til gjengjeld er det mykje grillmat å få kjøpt. Eit anna tips er å sjå om du har vekkgøymde pengar som du kan hente ut, har du f.eks. Trumf eller COOP kort som du kan avslutte og ta ut pengane frå? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 https://meny.no/Sok/?query=fjordland ? Ellers kan jeg alltids Vippse en av dere så lenge dere betaler samme dag dere får lønn om det kniper på maten. Lenke til kommentar
Lisamango Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 Tusen takk❤ men tror det skal gå dette ? Lenke til kommentar
Lisamango Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 The Avatar skrev (50 minutter siden): Forstår det slik at du bur på hotell og har dårlig med kokemuligheiter? Kan grilling i parken være eit alternativ? Ein engangsgrill koster litt, men til gjengjeld er det mykje grillmat å få kjøpt. Eit anna tips er å sjå om du har vekkgøymde pengar som du kan hente ut, har du f.eks. Trumf eller COOP kort som du kan avslutte og ta ut pengane frå? Tusen takk! Dårlig med koke muligheter..ikke vannkoker en gang . Lenke til kommentar
Lisamango Skrevet 10. august 2020 Forfatter Del Skrevet 10. august 2020 Merko skrev (48 minutter siden): https://meny.no/Sok/?query=fjordland ? Ellers kan jeg alltids Vippse en av dere så lenge dere betaler samme dag dere får lønn om det kniper på maten. Tusen takk, tror dette skal gå bra ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 350kr til middag for to stykk i en uke blir litt lite. Tror jeg hadde satset på brød og pålegg så dere slipper å legge dere sultne. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 På hotellet er det jo sikkert lite muligheter for å lage sin egen mat også, så dere må spise ute. Eller gå på butikken (det er sikkert en dagligvare i nærheten!) og kjøpe noe som ikke trenger å tilberedes. Brød og pålegg..? Tror faktisk jeg hadde avbestilt hotellet, hvis dere ikke kan låne penger av noen i mellomtiden. Eller bruk kredittkort, som @Taurean foreslår over her. En sultetur høres ikke noe særlig kult ut. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Kanselere hotell opphold og spise i steden? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Hvorfor bo på hotell når man har så lite penger? Kan få det like bra, og kanskje bedre hjemme, og mye billigere Aner ikke hvor mye sånt koster, men det er som regel ~1000 kroner per natt for 1 person Så kan man istedet spise ut hver dag om man absolutt skal bruke penger på noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå