kensyv Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) God kveld.. Lurte på når billettene til tg ble lagt ut for salg og hvor mye de koster..?? Mvh. Kenneth Edit: sorry for skriveleif i topic Endret 1. januar 2004 av kensyv Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Tickets: The tickets will be available for sale in a matter of weeks. Don't worry, we'll be sure to let you know in good time before the sales begin. The Gathering Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Tickets: The tickets will be available for sale in a matter of weeks. Don't worry, we'll be sure to let you know in good time before the sales begin. The Gathering hmm, kunne tenkt meg å dra på det der en gang jeg, blir jo sååå jævli lei av slike "jeg skal dra på LAN for å være oppe hele natten, og hele den tiden skal jeg spille cs", btw, så en sånn tulling på svisj i går som spurte etter data nørder som hviste når bilettsalget startet (elns)... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 http://www.partyticket.net Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare et hett tips; hva med å sjekke hjemmesiden til datapartyet du ønsker å besøke istedet for å stille et helt åpent spørsmål på et tilfeldig webforum? Latskap er en synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå