AmaZe Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 jo takk (= #p800 er engelsk, mens #mobilprat er norsk (= (= bare en ting. Hvorfor lager du smily'ene feil vei? Tror alltid de er sure smilys =( men det er (= -------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 alltid gjort det slik (= )= er vell fordi ( kommer før = på tastan ;D Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Får nesten komme da ... /me = carli Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Joiner jeg også Som Doffen` Endret 2. januar 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 så fint! vi begynner å bli mange nå! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hm... skal være der jeg og ¨ bruker nicket mitt (remerser) siden det bruker jeg overalt allerede; fra spill til forum Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det må jeg si var på tide Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 hm,- bot har vi også fått ! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 må bare få skifta nick på den da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 driver på med den saken ;D var så mongo å skifte eier på botten, før jeg hadde opprette den klienten )= Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Joda, skal nok prøve og være aktiv også. Men det er bare det at jeg har pcn på hele dagen, men sitter der ikke så mye:p Men men... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 begynner å bli mange no(= Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hva er nødvendigheten i å poste for alle som er inne, for så en post som sier "det er bra" eller no? man kan vel heller si her er jeg, når man kommer til kanalen.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 joda,- går no ann det å ! (= Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Må si jeg er ganske skuffet over #MobilPrat . Fra første dag har jeg da holdt en høflig tone til operatørene på kanalen, men i dag kommer de altså til min kanal (#P800) og spammer folka som er på denne kanalen. Jeg trodde ikke våre kanaler var motstandere på noen måte, men det at dere kommer til min kanal som er veletablert og større for å spamme må jeg si bare er tåpelig. [|Fri.02:01|22:52:26] [EFNet] <Juffa`> hey :-) #MobilPrat da, norsk mobilkanal:) Skrevet på priv msg til de fleste på #p800 . Endret 3. januar 2004 av arehei Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Uffda, det der var meget så unødvendig, så unødvendig... (Ikke det at jeg fikk noe priv msg da...) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 konkurranse, var heller ikke at vi spammet. gjorde bare brukerne oppmerksom på at det har blitt ordnet en hel-norsk kanal... viss det får deg til å føle deg bedre: var en engelsk for som spørte om noe, jeg gidde han navnet på kanalen din (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg