AfterGlow Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Og gir Twitch det glatte lag i ny video. Dr. Disrespect har gjort streaming-comeback på YouTube Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 AfterGlow skrev (7 minutter siden): Dr. Disrespect er ikke den eneste spillkjendisen som har begynt å streame på YouTube den siste tiden: Nå har også Ninja meldt overgang » Etter hva jeg har fått med meg, så har Ninja gått tilbake til Twitch..? Streamet hvertfall der her om dagen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Han streamet et bakgrunns bilde og noe musikk i et døgn. Er det sånn fremtidige streams fra Dr blir? ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 TheKims skrev (1 minutt siden): Han streamet et bakgrunns bilde og noe musikk i et døgn. Er det sånn fremtidige streams fra Dr blir? Står vel klart og tydelig at streamen startet om XX timer Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Noe sier meg at Google/Alphabet gnir seg i hendene. Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Han er vel nok ett offer for cancel kulturen som dessverre er i vinden for tiden 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Dr ble vel bannet av Deer Lady pga at han brukte voicechat ? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 2 minutes ago, TheKims said: Dr ble vel bannet av Deer Lady pga at han brukte voicechat ? Er det deg TheKims? ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Hva faen er det der for et vesen? Og slike får sitte å bestemme over hva som er rett og galt på twitch? Haha, like greit at alle drar da skjønner jeg. 4 Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Trodde i utgangspunktet det selv, men tror det er noe mer nærliggende å tro at de ville ut av kontrakten sin med DrDisrespect når Mixer "la ned" knappe en uke etter de signerte den, men - de får ham jo ikke tilbake til Twitch ved å banne ham - så noe skurrer. Det kan dog hende at de ser på YT som en mindre farlig konkurrent. Uansett, advokat mat nå så får man se i fremtiden. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 15 hours ago, Merko said: Etter hva jeg har fått med meg, så har Ninja gått tilbake til Twitch..? Streamet hvertfall der her om dagen. Hvis du klikker på lenka du siterer, så får du svar på spørsmålet ditt ? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Sitat Fra artikkelen: "Hele konseptet bak Dr. Disrespect-figuren er å peke nese til, men samtidig dra nytte av, aspekter av giftig spillkultur." Er dette noe han har sagt selv, eller er det artikkelforfatterens egen tolkning av Dr. Disrespect? 1 Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 hadde en halv millioner seere også på første stream, og lå på rundt 150K på neste.. ikke dårlig det.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Har ikke sansen for karakteren. Kan ha noe med at karakteren ligner på bilder av min far fra sent på 70-tallet. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Klarer ikke å se på han for lenge om gangen da det kan bli noe slitsomt. Spesielt hvis det går dårlig in game. Utseende til karakteren er fantastisk morsom synes jeg. Håret og barten minner om ungdomsbilder av far her og. Utenom CS og GSL turneringer synes jeg han her er det mest underholdene å se på innefor spill streaming. Å se på mannen i gata spelle synes jeg ikke er så artig. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Hvem er denne dåktern? Kan jeg få en time hos han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå