Espen Jansen Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Gode nyheter, men likevel en markant nedgang fra forrige spill i serien. Final Fantasy VII Remake har solgt fem millioner kopier Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Personlig syns jeg dette spillet er VELDIG mye bedre enn ff15. Eneste negative er at jeg må vente på neste del. Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 er ikke rart i. folk gidder jo ikke å spille ett spill som ikke er ett ferdig produkt... Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Testet kun demoen, konkluderte med at det var gøy nok til at jeg ville spille det, men venter på å se hva de gjør med resten av spillet før jeg faktisk gir dem penger. Jeg vet ikke hva det endelige produktet faktisk blir, hvor mange episoder, hvor mange år vi må vente, og den usikkerheten gjør at jeg ikke vil kjøpe før seinere. Kommer jeg til å spille det en vakker dag? Høyst sannsynlig. Men ikke før jeg vet om vi faktisk får hele FF7-sagaen. Jeg orker ikke å spille starten på noe sabla bra, og så kommer aldri fortsettelsen. Lenke til kommentar
thyraven Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Animasjon-låst action combat. Nei takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå