Millennium-Blå Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 I denne koronatiden har sommeren blitt annerledes. Hva har du gjort i sommer?? Det jeg har gjort i sommer, er å sitte hjemme og ikke gjøre så veldig mye. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Jobbet mye, pusset opp, skrudd bil, vært med familie/venner. Ja har vært veldig produktiv i grunn? Lenke til kommentar
Espen13377 Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Vært produktiv her også. Kjedelig vær i juli og mindre planer enn en normal sommer, så det ble mye tid til prosjekter hjemme som har blitt utsatt lenge. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Fisking! Ikke noe jeg gjør egentlig, men må si det var utrolig gøy å fiske ørret! Smakte godt og gjorde det! Anbefales Ellers venner og familie! Lenke til kommentar
FeilxNavidad Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Har vært mye mer i skogen enn normalt, og trivdes med det. Og det kommer jeg til å fortsette med fremover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå