Rubex Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg kan ikke helt forstå hva som er så spesielt. Greit. Mannen er god å synge, men man trenger da ikke å lage sånnt voldsomt oppstyr av den grunn eller.........?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Han vant WORLD IDOL! Hei Sann! Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg kan ikke helt forstå hva som er så spesielt. Greit. Mannen er god å synge, men man trenger da ikke å lage sånnt voldsomt oppstyr av den grunn eller.........?? Majoriteten følger den stien som defineres for dem. Noen har definert at popmusikk er veien. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 La nå folk få høre på det de liker sier jeg. om majoriteten liker popmusikk, så skal de da vitterlig meg få høre på popmusikk. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg skal la dem få gjøre det når de virkelig velger det av egen evne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå