Gofisk Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Hvordan lage den beste lamme sausen. Til lam og tilbehør. Noen resept på det Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Tilbehør? Heilt generelt så er det få ting som slår ein sjysaus til godt kjøtt. Koklaus kjøttkrafta frå steikepanna med litt vatn og tjukne til sausen med mjøl eller maizena. Kryddre etter smak. Skal du være meir avansert så kan du bruke vin, øl eller liknande i staden for reint vatn. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Cato røberg skrev (2 timer siden): Hvordan lage den beste lamme sausen. Til lam og tilbehør. Noen resept på det Det kommer jo veldig an på hvilken del av lammet og tilberedelsesmåte. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg synes lam smaker bedre med gurkemeie, korriander og tomat. 1 Lenke til kommentar
Gofisk Skrevet 9. august 2020 Forfatter Del Skrevet 9. august 2020 Indian skrev (15 timer siden): Jeg synes lam smaker bedre med gurkemeie, korriander og tomat. https://aichasmat.no/tag/gurkemeie/ Googla litt gurkemeie, nytt for meg, men skall prøves. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Gurkemeie smaker ikke så mye, det har litt aroma. Men gir mest farge, sterk gulfarge. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Ta kjøttbuljong og kok med lammekjøtt. Da faller kraften ut av kjøttet, og du får lammesaus. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Håper du likte sausen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå