Espen Jansen Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 I tillegg har Bethesda annonsert at man kan oppgradere spillet gratis til neste konsollgenerasjon. Utforsk himmelens forgård i Doom Eternals første utvidelse Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Blir nok ikke kjøpt, spillet er rett og slett for anstrengende å spille, man får aldri noen pauser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 (endret) Jeg er sikkert i mindretall, men jeg likte faktisk 2016 spillet bedre. I Eternal ble det rett og slett for mye av det gode, hele jævla tiden? Har ikke orket å fullføre det enda. Endret 9. august 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. august 2020 Del Skrevet 9. august 2020 Ser ut som doom eternal har tatt de tingene jeg likte minst med 2016 d8omot tatt det lengre. Jeg vil egentlig bare ha doom 2 i bedre grafikk. Det nye doom, selv om det er et bra spill, føles mer som doom mod i pain killer. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Er enig med flere av de over, er litt for mye ork å komme seg gjennom Doom Eternal. Hadde det egentlig mer moro med 2016-Doom. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 Etter å ha gjennomført Eternal klarer jeg ikke å spille 2016 lenger, føler det går i sakte film. Savner dog gauss Canon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå