Errae Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 har planer om å kjøpe meg nytt kabinett og støydempingssett... kabinettet skal være ett image&shapetek 981BB og støydempingssettet har jeg planer om : NoiseControl FE støydempingsmatter, kit jeg har : asus a7n8X-Deluxe AMD 2600+ Silent Twin Cpu vifte 3X wdc 250GB 1 wd 60GB Spørsmålet mitt er: Vil dette oppsettet gjøre Pc'en min _helt_ stille ??? Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 ikke kjøp mattene, de passer ikke til kabinettet ditt. jeg har det kabinettet og mattene måtte modifiseres kraftig for at de skulle passe. pcen din blir heller ikke helt lydløs, men matter hjelper litt. jeg har kontaktet Microplex flere ganger og sakt at mattene ikke passer, og at de ikke burde linke til disse mattene fra sidene som viser EYE981XX kabinettene, men de har ikke gjort noe enda. når du får mattene, så står det klart og tydelig hvilke kabinetter de passer til, og ingen av de er EYE981XX. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 tusen takk for tipset! vet du om noen som passer til I&S 981 ? Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Skal du ha maskinen helt stille må du nok gjøre mer: - Diskrammer, NoVibes for eks - PSU som ikke lager lyd, for eks. Fortron/source 350W m/ 120mm vifte - Er det passiv kjøling på skjermkortet ditt? Husk også på at støydempingsmattene er isolasjon. Putter du dem inn uten bedre luft sirkulasjon blir det varmere. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 skal ha vannkjøling etterhvert,- blir vell kabinett i januar og så vannkjøling i ferbruar/mars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå