HilRam Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Bli med å lage "Drittsekk United" - et Dream Team av spillere med dårlig oppførsel på / utenfor banen. Mine første to nominerte, i en i 4-3-3 formasjon: ? (Keeper) ? - Pepe - Sergio Ramos - ? ? - ? - ? ? - ? - ? Mine to nominerte har utmerket seg med notorisk mangel på fair play, dirty tricks når dommeren ikke ser, og skuespill når dommeren ser. Endret 8. august 2020 av HilRam 1 Lenke til kommentar
superfastjellyfish Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Jeg nominerer Luis Suárez i angrep 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Drittsekker i fotballen har det vært en del av. Noen av disse har enten vært drittsekker på banen, utenfor, eller begge deler. Andre har vært rasistiske eller anti-semittiske. Stephan Lichtsteiner Diego Costa Luis Suarez John Terry Igor Denisov Emre Belogzolu Antonio Cassano Joey Barton Mario Balotelli Carlos Tevez Mauri Icardi Scott Brown Paulo Di Canio Milan Baros Ron Atkinson De jeg kommer på i farta. Endret 8. august 2020 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Tommy Høiland.. makan til klysedrittsekk. 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Golf'ern skrev (43 minutter siden): Tommy Høiland.. makan til klysedrittsekk. Faktisk en av tidenes verste ja. På verdensbasis. Kom på en til. Nicki Bille-Nielsen. Der har du koselig gutt. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Gauseth, Hulsker, Hoseth. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Ingen som skal nevne Nicklas Bendtner? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2020 Del Skrevet 13. august 2020 Martin Andresen! 1 Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Her bør jo Ole Gunnar Solskjær inn som spiss, med så mye snusk, svineri osv. han har på merittlisten. Jeg nevner i fleng: -Klippet ned Robert Lee bakfra uten sjanse til å ta ballen, fortjent rødt kort og heldig som ikke skadet Lee alvorlig, men angret ikke: https://www.vg.no/sport/fotball/i/wEe4PL/solskjaer-fikk-skylleboette-av-sjefen -Var fortjent utestengt fra landslaget en periode i 2001, sutret på sedvanlig vis: https://www.vg.no/sport/fotball/i/yvvAEK/solskjaer-foeler-meg-ekstremt-urettferdig-behandlet -Nektet å stoppe og gi autograf til Bjørn Dæhlies sønn, ble refset i England for måten han opptrådde på av de som var der: https://www.vg.no/sport/fotball/i/J1o3X4/solskjaer-refses-i-england -Svindlet sin arbeidsgiver Cardiff gjennom å betale mange millioner, herav store summer til sin venn Jim Solbakken, for spillere som åpenbart ikke hadde noe i Premier League å gjøre, som Jo Inge Berget og Magnus Wolff Eikrem. http://www.josimar.no/artikler/solskjaers-selvmal/3049/ -Valgte å bruke Babacar Sarr tross de mange voldtektsanklagene ,og gikk offentlig ut og støttet spilleren, gjorde ham til kaptein og sa at han trodde på ham, og dermed mer eller mindre anklaget Kamilla Visnes for falsk anklage: https://www.tv2.no/a/11266759/ 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Jonjo Shelvey! Og ikke minst: Craig Bellamy. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Snikpellik skrev (11 minutter siden): Craig Bellamy. Det er min klysebukk #1, for en drittspiller! Vinnie Jones? Kul fyr, men dritt på banen . Eller så syns jeg Pepe og Sergio Ramos fortjener en tur inn på listen 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 bshagen skrev (3 minutter siden): Det er min klysebukk #1, for en drittspiller! Ja, fy faen. Det som gjør spillere som Bellamy enda verre er at han aldri var veeeldig god. Det som "unnskylder" typer som Ramos litt er at han er verdens beste i sin posisjon og generelt en av verdens beste spillere. Da er det litt høyere aksept! 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Det kunne jeg ikke vært mer enig i, Ramos dritgod samtidig som han er en drittspiller 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Tar vi med nordmenn? Da må jo Haaland senior være med! 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) Jeg ser ikke så mye på fotball i disse dager, men min all time drittsekk må være Roy Keane. Endret 14. august 2020 av Psykake 2 Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Nominerer Arda Turan. For de uvitende: 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 mouldycurtain skrev (2 minutter siden): Nominerer Arda Turan. For de uvitende: Kanskje Roy Keane ikke var så drittsekk allikevel. 1 Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 Marco materazzi, fyren har ingenting med fotball å gjøre og er på banen bare for å lage problemer og kvalme 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2020 Del Skrevet 14. august 2020 (endret) Sexylubb1 skrev (38 minutter siden): Tar vi med nordmenn? Da må jo Haaland senior være med! Roy Keane. Må innrømme at han er en drittsekk. Legende, men en drittsekk EDIT; han var nominert allerede ja ? Endret 14. august 2020 av bshagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå