sjøgren Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hvor kan jeg oppgradere bios og hva hjelper det til??? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Gå på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt.Der finner man ofte oppgraderinger til fx BIOS. Mvh Eirik Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hvor kan jeg oppgradere bios og hva hjelper det til??? Du får jo den nyeste versjon av biosen da, men jeg ville ikke ha oppgradert hvis du ikke trenger det. Noe kan jo klikke...... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Er vel bare å lagre den gamle versjonen du hadde av BIOS, så er sjansen minimal for at noe skal gå gærent? Rett meg hvis jeg tar feil. Mvh Eirik Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 På hjemmesiden til HK-produsenten der du kan laste ned ny BIOS kan du som regel lese hva som er forandret/fikset/nytt i de nyere versjonene. Hvis man lagrer den gamle BIOS'en, ikke flasher fra diskett og IKKE rebooter hvis flashinga gikk i dass (noe den sjeldent gjør) så er det minimal sjangs for at noe går galt. De fleste flasheprogs sjekker om BIOS'en passer til HK'et før du flasher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå