ubervav Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Hei. Jeg har ødelagt en micro-USB-port på et kretskort. Jeg har undersøkt om å lodde det selv, men ser at jeg hverken har utstyret eller ferdigheten til å lodde så smått. Jeg skulle gjerne fått en til å lodde for meg. Det blir selvfølgelig en betalt jobb. Jeg holder til i Oslo og Trondheim. Om noen er interesserte, ta kontakt på PM Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Det er ikke sikkert det er så lett å lodde, men du kan sjekke med f.eks. Hackheim om de har lyst til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Undersøk om det er en Makerspace i nærheten av deg, kanskje der er noen som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Eller kjøpe deg et micro-usb adapter og lodde de 4 ledninger på lettere tilgjengelige steder om det er mulig. Har også et esp8266 der micro-usb falt av ..... håpløs å lodde selv! Tror de bruker varmluft for å få det på plass igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå