Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Behov for alenetid, men kjeder meg alene


Gjest c92df...433

Anbefalte innlegg

Gjest c92df...433

Jeg bor sammen med kjæresten. Når hun skal bort en tur, gleder jeg meg til å game eller fordype meg i noe. Men straks huset er tomt, så blir alt kjedelig. Det kan hende at jeg stirrer på mobilen hele dagen og kjeder vettet av meg.

Hvorfor er det sånn? Da jeg var singel så var jeg lykkelig alene. Jeg er lei av å vri meg i smertelig kjedsomhet.
Straks hun er hjemme over en periode, får jeg en sterk trang til å gjøre noe kreativt, fordypende og underholdende igjen. Når jeg er alene så gleder jeg meg til hun kommer, når hun er tilstede så vil jeg gjøre så mye annet.

Anonymous poster hash: c92df...433

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel i en tilvenningsperiode. Dette er grunnen til at man alltid tror gresset er grønnere på andre siden. 

Jeg gikk en gang fra å være alene lenge til å plutselig bo sammen med en kjæreste og hennes barn. Jeg holdt tidvis på å bli gal og husker at jeg i starten dro til den tomme leiligheten min hvor jeg kunne sitte i et par timer å bare nyte roen ?

Flere år senere, når vi gikk fra hverandre så savnet jeg bråket og maset når jeg var alene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...