Espen Jansen Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Se ni minutter med gameplay fra det kommende actionspillet. Slik blir det å spille Godfall på PlayStation 5 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Er det bare meg som ble lite imponert over dette "nestegenerasjonspillet"? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Spillet ser visuelt bedre ut for hver gang det har blitt vist. Men Ai på fiender kan umulig være ferdig. For en mer tafatt gjeng som står med hendene i lomma det skal en lete lenge etter... Jeg er ganske spent på DualSense kontrolleren og blir jo ikke mindre spent på den når en leser hvordan den vil være i Godfall. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 BeThomas skrev (3 timer siden): Er det bare meg som ble lite imponert over dette "nestegenerasjonspillet"? På hvilken måte? Grafikk? Ytelse? Gameplay? Man kan jo sammenligne det med hva andre påstår er next-gen, altså Halo, da vil jeg si dette iallefall imponerer med grafikken. Om det LarZen skriver stemmer så vil kanskje gameplay imponere også. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 @Iki, all of the above? Jeg sier ikke det ser elendig ut, men for min del må det påpekes at dette er PS5, det er ikke noe jeg hadde gjettet for meg selv. 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Er vel ikke noe som er visst frem enda som gir en sånn WOW next gen feel, men det har heldigvis blitt vist frem en del spill som ser veldig kule ut 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 Alt dette alene er nok for at jeg nå vurderer spillet. Men venter nå å se hva mer som kommer til lansering. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 12. august 2020 Del Skrevet 12. august 2020 Not impressed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå