Gjest Slettet+981734123 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 På tide å overtyda bestemor som synest vegetarisk mat generelt smaker dårleg... Lenke til kommentar
OlavEH Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Kanskje fordi hun har skjønt at kjøtt er bedre enn vegetarisk mat! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Hvis det ikke er kjøtt i så det ikke hamburger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 4 minutes ago, JØI said: Hvis det ikke er kjøtt i så det ikke hamburger. Hvis han ikke er fra nord-tyskland er det ikke en Hamburger. OP: prøvd beyond burger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg synes disse var gode: http://www.veganmisjonen.com/2020/02/govegan-vegandeig-burger.html Tenker da på burgerne, litt nede i artikkelen. Kjøpte mine på lokal Kiwi, mulig flere har de. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 OlavEH skrev (29 minutter siden): Kanskje fordi hun har skjønt at kjøtt er bedre enn vegetarisk mat! Smaker bedre ja, ikke bedre for dyrene eller miljøer. Det går an å spise vegetar selv om man vet at kjøtt smaker bedre. Jeg spiser sunt selv om junk food og godteri smaker bedre (ofte). Lenke til kommentar
Kuhn Singhto Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 hva er vitsen med å llage vegetabilske produkter som etterligner pølser/burgere i konsistens smak og utseende? ække noe feil på veg mat, ingen grunn til å forme det til hamburgere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 8 hours ago, Kuhn Singhto said: hva er vitsen med å llage vegetabilske produkter som etterligner pølser/burgere i konsistens smak og utseende? ække noe feil på veg mat, ingen grunn til å forme det til hamburgere Er vel flere grunner til å være vegetarianer, og tror de fleste i Norge som er vegetarianer er det for dyrevelferd og miljø. Da kan man likevel si at man egentlig vil ha kjøtt for smaken, men at man unngår det for bivirkninger det var på miljøet og dyr. I den sammenhengen synes jeg vegiburger gir veldig mye mening. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. august 2020 Del Skrevet 7. august 2020 Aldri prøvd å lage det, men finnes nok noen oppskrifter: https://en.wikipedia.org/wiki/Veggie_burger Ellers kan jeg anbefale denne episoden, kan bare spole til da han lager mat: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå