tadcomp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Rianna skrev: torrence skrev: Remerser skrev: t610/t630 eventuelt 6230 ville ha passet deg tror jeg...å kjøpe 6600 kun for å få messenger er rett sagt idiotisk... d er unødvendig dyrt og også dyrere i innkjøp! 6230 ligger omtrent på samme pris som 6600 da.. å da synes jeg 6600 virker mer funksjonell =) Men klarer ikke bestemme meg, er litt mye penger det er sankk om. Synd at så mange har T610 da =( Hvorfor synd at mange har t610? Jeg kjenner elleve-åringer som har T610, og for mange er det veldig flaut... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 sirpetterjones skrev: noen som vet om t630 har bedre prosessor, eller har bedre respons enn t610? Noe raskere skal den være, men hovedforskjellen er vel at skjermen er forbedret slik at den skal tåle sollys, og ikke slik som på t610 forsvinne helt i solen. Det er jo også endel andre sånn små forbedringer. Og dette Quickshare produktet til SE skal visst også være meget bra... Les mer her. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 tadcomp skrev: Rianna skrev: torrence skrev: Remerser skrev: t610/t630 eventuelt 6230 ville ha passet deg tror jeg...å kjøpe 6600 kun for å få messenger er rett sagt idiotisk... d er unødvendig dyrt og også dyrere i innkjøp! 6230 ligger omtrent på samme pris som 6600 da.. å da synes jeg 6600 virker mer funksjonell =) Men klarer ikke bestemme meg, er litt mye penger det er sankk om. Synd at så mange har T610 da =( Hvorfor synd at mange har t610? Jeg kjenner elleve-åringer som har T610, og for mange er det veldig flaut... Hva elleve åringer skal med t610 (eller mobil i det hele tatt) er for meg ufårståelig...men det er meg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tja, hva noen i det hele tatt skal med kamera, fargeskjerm, e-post og ALT det dillet man finner på en mobiltelefon i dag, er jo også litt ubegripelig... ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå