STrat2k Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Katode i tastaturet.. Jalla spør du meg!! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Hvis man først skal modde kan man likegodt ta det helt ut med en gang Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 tror egentlig du brude droppe katode ideen... prøv heller med LED.. høres mye mer fornuftigt ut. vil gjerne høre hva du bestemmer deg for her, og gjerne bilder, og hvordan du utførte det.. men men.. prøv og feil.. good luck!! Lenke til kommentar
Heinz Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 For katode: Skaff en lang kabel, legg inverteren i maskinen, og sur ledningen sammen med kabelen til tastaturet. Da skal det gå fint. For LED med ps/2: Jeg har selv satt led's i tastaturet, og det går fint. F.eks. under de numeriske tastene har jeg fire røde led'er, som er koblet sammen med numlock, slik at de reagerer sammen. Kjekk av og på-bryter om man trenger dette. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 bare se på den ammokasse moden, så er det to kathoder under tastaturet... Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bare se på den ammokasse moden, så er det to kathoder under tastaturet... Ja, men det er pga. at det er et MS Natural Keyboard. Jeg er sikker på at du kunne parkert musa inni det tastaturet *overdrive for å få frem et poeng* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 bare se på den ammokasse moden, så er det to kathoder under tastaturet... joa, man kan jo gjøre det på en "annet" tastatur også, prøv å lag en liten kasse under av plexi, slik at tastaturet blir litt høyere, da blir det jo plass. spør ZapWizard om råd da vettu... Lenke til kommentar
0rjan Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Her har du en liten "guide" til det : Lakke og Pelskle håndledd lene Guiden fant jeg på Modification-Nation Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Her har du en liten "guide" til det : Lakke og Pelskle håndledd lene Er det ikke en på forumet som gjorde det der? Den fargen så "litt" jævlig ut, men håndledd lene så inmari god ut Lenke til kommentar
PoW Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Planene er klare.... Lager worklog når den tid kommer... Du som sa at eg ikkje kom til å få plass til en batteri inverter i tastaturet: Det får eg, tastaturet mitt er drit svært under. Min plan er nå: Legge inn neonwire under tastene... Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Sjekk dette det er mitt http://home.no.net/tobiass1/Bilder/Tastatur%20mod.jpg Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Jeg har modda tastaturet mitt med neonwire... Corleone har lagt ut et par bilder under.. Endret 20. januar 2004 av zorm Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Mail til [email protected] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Endret 20. januar 2004 av Corleone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå