Words... Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Jeg skal produsere en kort til middels lang video med kun ett musikkstykke, og lurer på hvordan jeg kan oppnå best mulig lydkvalitet. Jeg er ikke noe videre interessert i å kjøpe profesjonelt utstyr, men jeg har mulighet til å ta opp lyd enten med mobil eller videokamera. Evt. begge to på en gang og mikse sammen etterpå? Videokameraet skal forøvrig også brukes til å ta film samtidig. Hva blir best i denne situasjonen? Det trenger ikke å være særlig profesjonelt, men best mulig ut i fra det jeg har. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 (endret) Ser mange bruker Zoom sine lydopptagere. De koster ikke all verdens. Endret 6. august 2020 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Words... Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Takk for tipset! Jeg skal vurdere Zoom Hn1 eller lignende, det er grense for hvor profesjonelt utstyr jeg trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå