Ano9m Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Hei. Har en induksjonstopp jeg gjerne skulle byttet ut. Grunnen er at denne har touchpanel og er dermed svært vanskelig å bruke. Prøver å finne en platetopp med skruknotter, men det viser seg å være ganske vanskelig. Alt skal vist ha touch nå til dags!! Platetoppen vi har i dag er 80cm. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en platetopp hvor jeg slipper touchpanel? Om det er induksjon eller keramisk spiller liten rolle, så lenge jeg slipper touch. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Kan ikke svare på det du spør om, men er ikke enig i premisset om at touchpanel == svært vanskelig å bruke. Det er ganske stor forskjell i betjeningsvennlighet på forskjellige modeller. Jeg oppfatter min Bosch og tidligere Asko som enkle å betjene, men har sett andre som jeg syntes er unødig kronglete å bruke. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. august 2020 Del Skrevet 5. august 2020 Noen platetopper kan man så vidt ha en halv dråpe vann på før hele touchen er ubrukelig. Men dette har endret seg mye, og dersom det er problemet, så kan nok en ny platetopp hjelpe betraktelig. Jeg har ingen problemer med min i alle fall. Lenke til kommentar
Ano9m Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Platetoppen er nesten ny og jeg har testet flere modeller uten at jeg kan si de andre var noe lettere å bruke. Rett og slett lei av hele touchpanelet og vil ha gode gamle vribrytere. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. august 2020 Del Skrevet 6. august 2020 Elkjøp har stort utvalg på nettsiden: https://www.elkjop.no/catalog/hvitevarer/no_platetopp/platetopp Tok en rask titt, kunne bare se en med knapper (som ikke er gass): Smeg Victoria Aesthetic. Lenke til kommentar
Ano9m Skrevet 6. august 2020 Forfatter Del Skrevet 6. august 2020 Har kikka på Elkjøp, men ingen med knapper på 80cm ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå