stine__ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Nok et teit spørsmål fra en fersking Hvor mange "enheter" må man ha dersom man vil ha både cd-spiller, dvd-spiller og brenner? Jeg trodde at det fantes en "enhet" som både kunne spille cd'er, dvd'er og brenne (nesten som et kinderegg). Dette ser sikkert ut som et tullespørsmål, men jeg håper på et ordentlig svar. Kanskje dere har et tips om en ok (billig) spiller/brenner også`.....jeg sitter og regner ut hvor dyr pc'n min blir mvh stine Endret 1. januar 2004 av stine__ Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du trenger en enhet. I ditt tilfelle en DVD brenner (som også leser og brenner CD) Nec ND 1300 A er jo en schlager for tiden til en sum av kr. 905,- på komplett. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Slik som jeg forstår det er det en cd-brenner og ikke dvd-brenner du er ute etter. I så fall er denne fin. Den kan lese dvd-plater og brenne vanlige cder. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Det er så vanskelig å forklare ting når jeg knapt vet hva jeg prater om Skriver noen ja/nei-spørsmål her, så kanskje til og med jeg forstår noe 1. Kan en cd-brenner spille cd'er? 2. Kan en dvd-brenner spille dvd'er? 3. Kan en dvd-brenner spille cd'er? Takk for all hjelp, folkens....og beklager at jeg lager så mange tråder med sånne enkle spørsmål Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Klart du kjøper den DVD-brenner hvis du skal ha en ALT-I-ET "enhet"! Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Den brenneren som el-asso foreslo ser grei ut i, men den er dessverre hvit Noen som vet om en svart eller sølvfarget billig brenner? Jeg skal nemlig ha svart eller sølvfarget kabinett *litt jålete* Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg glemte spørsmål nr 4 isted.....går det an å spille dvd med cd-brenneren? *flau* Lenke til kommentar
caturbo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Ja de har samme brenner i svart utførelse. (litt dyrere) ellers er jo en sprayboks ikke så dyr... Endret 1. januar 2004 av caturbo Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg glemte spørsmål nr 4 isted.....går det an å spille dvd med cd-brenneren? *flau* ja den som er henvist til over kan det..ikke en vanlig cdbrenner Endret 1. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Jeg glemte spørsmål nr 4 isted.....går det an å spille dvd med cd-brenneren? *flau* Ja, en combo. edit: aschj har linka til en slik i sitt innlegg, selv om det er feil farge da. Endret 1. januar 2004 av MorePower Lenke til kommentar
petterg Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 CD-rom kan: spille CD CD-brenner kan: spille CD brenne CD DVD-rom kan: spille CD spille DVD DVD/CDRW kan: spille CD brenne CD spille DVD DVD-brenner kan: spille CD brenne CD spille DVD brenne DVD Husk at det finnes 3 forskjellige standarder for DVD brenning. De 2 som er aktuelle heter DVD+R(W) og DVD-R(W). Hvilken du bør velge avhenger av hva dvd spilleren du skal spille dvd'ne på takler. Det finnes en rekke dvd brennere som takler begge formatene, og det er sterkt å anbefale. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Du trenger en enhet. I ditt tilfelle en DVD brenner (som også leser og brenner CD)Nec ND 1300 A er jo en schlager for tiden til en sum av kr. 905,- på komplett. Styr unna for all del. legg inn 200kr++ ekstra og kjøp noe bedre, om du ikke vil sitte og brenne kun Verbatim plater. Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 Nå har jeg blitt litt klokere her, men det er fortsatt like vanskelig å velge....har f.eks ikke peiling på hvordan dvd-standard det er på bruttern sin playstation. Hadde tenkt til å se på de brente filmene enten på pc'n, eller på hans PS2. (ehh...på tv gjennom hans PS2, altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå