Gå til innhold

Erfaringer med Dell.no?

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe PC fra Dell.no. Når jeg prøver å ringe kundeservice om informasjon om produktet får jeg beskjed om å sjekke Dell.no. 
Da begynner jeg å lure, må man betale frakt om det er noe som er gale med produktet eller man ønsker angrerett av produkt? Og hvor enkelt er det å få tak i kundeservice om det faktisk er noe som er gale med maskinen og man ønsker å sende den inn for service? Har lest litt på facebook siden til Dell, og folk sier det er vanskelig å få kontakt med dem.

Har noen erfaringer med Dell.no?

Endret av pavllion
Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...

Jeg er i samme situasjon nå, prøver å få kontakt med Dell, men å få de i tale er veldig vanskelig. Har du en serviceforespørsel kan du bruke en digital løsning, men om du ønsker å snakke med en konsulent, få kjøpshjelp, så er løpet kjørt virker det som. I motsetning til f eks Tyskland hvor både kjøpshjelp og konsulenter er tilgjengelig via telefon eller chat.  Sist jeg handlet fra Dell for mange år siden var det kjøpshjelp og få her også,  noen å stille spørsmål til.  Jeg har hørt at servicenivået til Dell har blitt merkbart dårligere i hele Skandinavia, da Dell ikke prioriterer området stort sett i det hele tatt. Er dette bare rykter, eller er det noe i det ?  Jeg stiller samme spørsmål som trådstarter - er det noen som har erfaring med kjøp fra Dell/Dell.no i den senere tid ? Hvilke erfaringer har du gjort deg i så fall ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...