MisteRolf Skrevet 27. mai 2021 Del Skrevet 27. mai 2021 1 hour ago, minim said: Er det noen rykter rundt ny Note i år eller ble det spikeren i kista? Krysser fingra å drømmer om en note med ansiktsgjenkjenning nå til høsten [Poll] Should Samsung replace Galaxy S22 with Galaxy Note 22 next year? - SamMobile SamMobile pleier å ha rett i sine påstander Lenke til kommentar
larris Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Samsung uttalte tidligere at neste Note kommer i 2022. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 28. mai 2021 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2021 Tror jeg kommer til å teste andre mobiler dette året🤪 Om Xiaomi kommer seg 100% inn i Google verden uten hikups så tror jeg kommer til å teste noe derfra😁 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2021 Hvilke andre android mobiler kan sammenlignes med SGN20? Har noen erfaringer med andre mobiler som er «bedre» enn den «1år» gamle SGN20 mobilen? Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 1. desember 2021 Del Skrevet 1. desember 2021 Noen som har fått det til å installere Android 12 beta? Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Vurderer en note 20 ultra, ser kamera får litt kritikk. Noe nytt å melde der? Eller skal man bare gå for s21 ultra? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2022 Hva med Samsung Galaxy S22 ultra? Blir den for dyr? Enda ikke kommet ut(bare rykter vel)? Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 ray001 skrev (10 timer siden): Hva med Samsung Galaxy S22 ultra? Blir den for dyr? Enda ikke kommet ut(bare rykter vel)? Selvfølgelig blir den for dyr. Men vent litt, så får du tak i en brukt for mye lavere pris. Jeg har sluttet å kjøpe nye Samsung telefoner. De koster en formue å kjøpe nye, men så finner du ut at den ikke var så bra som du ønsket, og da må du jo nesten gi den bort. Folk vil jo ikke gi noe for en brukt Samsung lenger. Tydeligvis bare iPhone som fortsatt har litt bruktverdi. Lenke til kommentar
Kabeldyr Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 S22 koster nok mer enn jeg vil betale. Ute etter en god telefon som tar gode bilder og kan holde ett par år. Tar en del bilder hvor det er greit å tegne litt på og da er jo note kjekk. Ser pen fungerer på s21 ultra og så mulig det blir en sånn Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 30. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2022 Stemmer det at Snapchat og Facebook har oppdatering på 1.5Gb hver? Eller er det bare noe feil / bug hos meg? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 Stemmer ikke, det er sannsynligvis plassen som appen tar opp på telefonen din med midlertidige data. Selve appen er på 82MB og oppdateringene er mindre enn det, se under Additional Information. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android&hl=en&gl=US Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 31. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2022 (endret) mandela skrev (24 minutter siden): Stemmer ikke, det er sannsynligvis plassen som appen tar opp på telefonen din med midlertidige data. Selve appen er på 82MB og oppdateringene er mindre enn det, se under Additional Information. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android&hl=en&gl=US Såpass forskjell, men det var som du sier. Plassen den opptar på mobilen 😳 Endret 31. januar 2022 av ray001 Lenke til kommentar
NWFJ7RO5 Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 (endret) Har en med ødelagt skjerm, noen måte å få kobelt den tol PC etc - slik at jeg kan bruke den som skjerm? Slik at jeg for tatt sikkerhetskopi og slått av PIN etc før jeg sender den på rep? Må vel ofte "godkjenne" på mobil for at man skal få kobelt den til mobil osv. Så noen måte å gå rundt det? Endret 8. februar 2022 av NWFJ7RO5 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2022 Har du koblet den opp sammen med en Windows pc? Da kan det være enklere 🙂 Lenke til kommentar
Galaxis Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Noen andre som har problemer med å ta opp lyd på snapchat når man filmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå