Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ray001 skrev (48 minutter siden):

Ser SGN20 ULTRA 512GB koster 6744kr. 

Hva vil den tape i verdi på 1år?

https://www.samsung.com/no/services/mobile/upgrade-plus/#512gb

Denne er inkludert forsikring og 2 uhell skader. Dog usikker på forsikringen ellers dekker(ikke fått lest så myel

 

Og vil man få med seg buds til 99kr og her? 

Evt klokke tilbud?

Ja buds følger med såvidt jeg ser. Egentlig så virker det som en god deal da man kan levere inn telefon etter 12mmd og være fri for forpliktelser. Da har den som du sier kostet 6.7k og jeg tror den taper seg såpass på bruktmarkedet uansett. Bruker alltid å cashe ut telefoner, men her lurer jeg jammen på å ta en sånn deal selv om det irriterer meg litt å gi såpass for en exynos telefon :p 

Lenke til kommentar
On 8/5/2020 at 5:25 PM, minim said:

spent på å høre hva flere tenker. Jeg solgte iphone 11 pro for å skifte, men tror kanskje jeg prøver noe annet i stede.
 

Note 20 kunne vært bra den med flat skjerm, men så har de brukt plast bakside, Gitt den høy latency på penn, fjernet minnekort og flere andre fjolle ting som er gjort dårligere i forhold til ultra. Ultra er forsåvidt grei, men å betale 15k for noe som er "greit" er litt drøyt. 

Jeg fikk bare med lyst på Fold 2, så ut som de virkelig hadde gjort det de kunne for å gjøre den til en mye bedre løsning enn Fold og Z Fold

Lenke til kommentar
Merko skrev (8 timer siden):

Gang det med 3 så har du det. ? 

Tja, det er en pris for 1år, og levere tilbake(og fortsette med ny mobil og fortsette med avtalen) eller fortsette til 24mnd og velger man å eie mobilen etterpå så må man ut med 8mnd til. Så er spørsmålet om hvor mye den faller i verdi? Samme som kost 6744kr(562kr x 12mnd), og Samsung Care+ er inkludert om en velger Upgrade+(koster 1500kr for 2 år og egenandel på 579kr per gang). Eller tar jeg helt feil her?

Det en tjener på er vel den Samsung Care+, ellers er det vel ikke så mye?

Betal et månedlig beløp

Kostnaden deles opp over 32 måneder, og du betaler fast månedsavgift for mobilen og Samsung Care+.*

image.thumb.png.cda26a546881860d8ff61f9dd5539985.png

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Den Samsung Care+ dekker ikke forsikring generelt, kun skade

Samsung Care+
Hva dekker forsikringen?
Repareres av Samsung med originaldeler.
Gjelder reparasjon av to skader (i løpet av to år).
Garantien fortsetter å gjelde etter reparasjon.
Dekker skjermskader og væskeskader.
Kr 579,- i egenandel per skadetilfelle.
Lenke til kommentar
ray001 skrev (49 minutter siden):

Den Samsung Care+ dekker ikke forsikring generelt, kun skade

Samsung Care+
Hva dekker forsikringen?
Repareres av Samsung med originaldeler.
Gjelder reparasjon av to skader (i løpet av to år).
Garantien fortsetter å gjelde etter reparasjon.
Dekker skjermskader og væskeskader.
Kr 579,- i egenandel per skadetilfelle.

Lurer på om de i praksis kommer til å kreve at man bruker denne forsikringen når en leverer inn telefonen.

en ting jeg ikke fant ut av er om en kan levere inn telefonen og få kjøpt ny med disse preorder tilbudene som buds/klokke osv. Skulle virkelig ønske at klokken kom med i stede for buds for de så litt kjipe ut. 
 

Noen som har sett/lest noe om exynos batteritid? 

Lenke til kommentar
ray001 skrev (1 minutt siden):

Hva koster tilsvarende forsikring hos Elkjøp/Expert som Samsung i Samsung Care+ gir?

image.png.8e0845a09b99e30caf2e32f928fde449.png

Sitat

Skjermforsikringen dekker skader på skjermen som oppstår som et resultat av en ulykkeshendelse, det vil si en skade som oppstår på grunn av et uhell eller en plutselig og uforutsett ytre hendelse. Forsikringen dekker en reparasjon på skjermen.

https://www.elkjop.no/document/dv_doc_D180001001449984/MODMOBSCR12/skjermforsikring-mobil-12-maaneder.PDF

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ray001 skrev (1 minutt siden):

Det var en del dyrere forsikring med Elkjøp da...

En del dyrere ja. Husker det var mye billigere når jeg jobbet hos Elkjøp for noen år siden. Men nå er jo telefonene også ganske dyre.

Men de dekker uhell og tyveri ol da. ellers har jo både Telia og Telenor "Swap" som er noe av det samme som Samsung sinn innbytte greie etter 12mnd

Lenke til kommentar
ray001 skrev (3 minutter siden):

Hva vil folket da, kjøpe igjenom Telenor, Elkjøp/Power eller rett i fra Samsung? Hvilke fordeler / ulemper har de forskjellige?

Tja aner ikke. Hadde jeg ikke fått telefonene gratis hadde jeg kjøpt der de var billigst og brukt reiseforsikring / innboforsikringen ved uhell ol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men de alle har vel samme priser og tilbehør med i prisene. Som jeg ser det er det eneste Samsung Care+ gir litt ekstra ifra Samsung sin nettbutikk.

Og som du sier, så er det nok like greit å ta det på egen forsikring. Så da er man tilbake til start igjen. Men jeg liker å kjøpe ut mobilen med en gang, uten avbetalings greiene. Så da blir det same same hvor en handler. Spørsmålet blir da heller hvem får den inn først til rett farge og lagring? Ønsker sort og helt 512gb, men 256gb + minne kort kan og gå(samme pris med 25gb +minne kort som 512gb modelen....)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...