Salvesen. Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Hanhijnn skrev (3 minutter siden): Så litt for liten til å fungere som familiebil for 4. Ikke mulighet til å dra tilhenger er nedtur. Kun 4 seter kan fungere de fleste dagene, men så vil ungene ha med en kompis... Men helt sikkert en svært grei pendler-bil, eller bil for par uten barn f.eks. Ja det er nok med ID4 VW starter levering av en "skikkelig" bil. Så nettopp en snutt og "alt" er vistnok mye bedre der. 3 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Salvesen. skrev (3 minutter siden): Ja det er nok med ID4 VW starter levering av en "skikkelig" bil. Så nettopp en snutt og "alt" er vistnok mye bedre der. Men den kommer vel endel senere enn f.eks. Skoda Enyac, som bygger på samme platform. Litt pussig det der. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Hanhijnn skrev (2 minutter siden): Men den kommer vel endel senere enn f.eks. Skoda Enyac, som bygger på samme platform. Litt pussig det der. Ja det er vell første gangen VW gir fra seg stafett pinnen til noe slikt. 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Jepp derfor jeg ser på både Enyac og ID.4 for neste bil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Tyske bileksperter er ikke helt fornøyd virker det som (for å si det mildt) :https://motor.no/auto-motor-und-sport-elbil-handelsblatt/feller-knusende-dom-over-vws-nye-elbil-id3/180666?fbclid=IwAR1nAC4dBOZl61bm1x40Fk5dlCZAZ12O-NvTGNhx6_cvZvUV3XBoiTM9oaA 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Problemene er neppe verre enn at VW har klart å fikse mesteparten på bilene som blir levert i 2021. Det spørs hva som fikses på bilene som allerede er produsert, bortsett fra oppgradert software. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 syar2003 skrev (10 minutter siden): Tyske bileksperter er ikke helt fornøyd virker det som (for å si det mildt) :https://motor.no/auto-motor-und-sport-elbil-handelsblatt/feller-knusende-dom-over-vws-nye-elbil-id3/180666?fbclid=IwAR1nAC4dBOZl61bm1x40Fk5dlCZAZ12O-NvTGNhx6_cvZvUV3XBoiTM9oaA Dette er visstnok en test gjort for lenge siden av pre-produksjonsmodell og som Cleantechnica og andre nå har sørget for å gjenfortelle for å gi inntrykk av dette er gjeldende for biler som selges nå. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Håper nesten det. Lukter ikke mye Tysk kvalitet av dette. 1 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 uname -l skrev (4 minutter siden): Dette er visstnok en test gjort for lenge siden av pre-produksjonsmodell og som Cleantechnica og andre nå har sørget for å gjenfortelle for å gi inntrykk av dette er gjeldende for biler som selges nå. Kilder på dette? 2 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 bshagen skrev (16 minutter siden): Kilder på dette? Det står i testen at det er en førproduksjonsbil. Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Complexity skrev (21 minutter siden): Håper nesten det. Lukter ikke mye Tysk kvalitet av dette. En førproduksjonsbil. Men en trøst at det det er på innsiden og ikke på utsiden sånn som på konkurrenten. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Complexity skrev (19 minutter siden): Håper nesten det. Lukter ikke mye Tysk kvalitet av dette. Dette er altså en test gjort i Mars, med pre-produksjonsbiler som startet sin produksjon sent i 2019. Bilder fra biler som er levert kunder har sålangt jeg har sett ikke sett slik ut. De har faktisk forandret litt på utformingen også på undersiden av panseret. Gode lys ser det ut til. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) 12 minutes ago, oophus3do said: Dette er altså en test gjort i Mars, med pre-produksjonsbiler som startet sin produksjon sent i 2019. Bilder fra biler som er levert kunder har sålangt jeg har sett ikke sett slik ut. De har faktisk forandret litt på utformingen også på undersiden av panseret. Gode lys ser det ut til. Samme bilen som denne fyren tester da? Test som kom i går og denne bilen har heller ikke lakk under panseret. Lysene ser bra ut ja. Men de kommer vel neppe som standard. Teslabjørn tar vel forøvrig 1000km challenge på id.3 på fredag. Blir spennende å se. Han gjorde det med Polestar 2 i går. Endret 17. september 2020 av Complexity 3 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 Complexity skrev (11 minutter siden): Samme bilen som denne fyren tester da? Vet ikke hva det betyr at han sier det er en "early-early 1-st". Men den ser lik ut. Skal se om jeg finner et annet bilde, for jeg fant diskusjon om denne testen for ei stund siden på reddit. Complexity skrev (12 minutter siden): Lysene ser bra ut ja. Men de kommer vel neppe som standard. Verdt å oppgradere til, om man ser dem der. Den oppgraderingen kommer tidlig på de pakkene etter 1'st. Altså ID.3 Life, og koster ca 350,000 kr med subsidiene i utlandet. Complexity skrev (17 minutter siden): Teslabjørn tar vel forøvrig 1000km challenge på id.3 på fredag. Blir spennende å se. Han gjorde det med Polestar 2 i går. Artig! Han fyren der bor i biler, er helt sykt å hvor kjapt han kaster ut videoer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) uname -l skrev (2 timer siden): Dette er visstnok en test gjort for lenge siden av pre-produksjonsmodell og som Cleantechnica og andre nå har sørget for å gjenfortelle for å gi inntrykk av dette er gjeldende for biler som selges nå. Jeg bare registrerte at det ble skrevet av Motor igår. Og det henvises til bla AMS 9.September https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/vw-id-3-qualitaetsprobleme-test-verarbeitung-elektronik/ Hvordan er koblingen din til Cleantecnica og "lenge siden" ? Endret 17. september 2020 av syar2003 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 syar2003 skrev (23 minutter siden): Hvordan er koblingen din til Cleantecnica og "lenge siden" ? Det blir sagt i artikkelen at det er en ID.3 "Testbil". Og bildet fra under panseret så jeg for flere måneder siden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 oophus3do skrev (2 timer siden): Dette er altså en test gjort i Mars, med pre-produksjonsbiler som startet sin produksjon sent i 2019. Bilder fra biler som er levert kunder har sålangt jeg har sett ikke sett slik ut. De har faktisk forandret litt på utformingen også på undersiden av panseret. Gode lys ser det ut til. Tviler på at det er 24,5 grader i Tyskland i Mars 1 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 syar2003 skrev (2 minutter siden): Tviler på at det er 24,5 grader i Tyskland i Mars Huh? Nei det var en video for å vise lysene og hvordan de virket. Ikke veldig nytt, men kjekt å se at de fungerer greit. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 (endret) oophus3do skrev (5 minutter siden): Huh? Nei det var en video for å vise lysene og hvordan de virket. Ikke veldig nytt, men kjekt å se at de fungerer greit. Så mener du fremdeles testen AMS skriver om er utført i Mars ? (se på alle bildene) Endret 17. september 2020 av syar2003 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 17. september 2020 Del Skrevet 17. september 2020 syar2003 skrev (3 minutter siden): Så mener du fremdeles testen AMS skriver om er utført i Mars ? (se på alle bildene) Såvidt jeg husker så var det rundt Mars ja. Mulig jeg blander når testen ble utført og når bilen de mente de brukte ble produsert. Altså er det en stund siden jeg leste en tilsvarende rapport med det bildet av panseret. Det at rapporten ikke nevner PCC f.eks er et godt tegn på at dette var en bil uten, fremfor hva bilene har idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå